تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسحاقي: توسعه گلف در زيرساخت‌ها، همگاني و قهرماني همزمان انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اسحاقي: توسعه گلف در زيرساخت‌ها، همگاني و قهرماني همزمان انجام مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

رييس فدراسيون گلف گفت: توسعه گلف براساس برنامه پنج ساله توسعه در سه بخش زير ساخت ها ، همگاني و قهرماني به طور همزمان پيش مي رود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، عيسي اسحاقي در جلسه روساي كميته هاي اين فدراسيون افزود: در ديداري كه اخيراً با "محمد علي آبادي" معاون رئيس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني داشتم، وي ضمن تشكر از فعاليت هاي فدراسيون از برنامه توسعه اين فدراسيون حمايت و خواستار فراگير شدن گلف و ميني گلف در اكثر استانها و دانشگاهها شد.

اسحاقي اظهار كرد: در بخش زير ساخت ها تعداد زمين هاي گلف، ميني گلف، رنج هاي آموزشي و آكادمي گلف از 6 عدد سال 1383 به 18 عدد در پايان سال 1386 رسيد و اين تعداد تا پايان سال به 30 عدد مي رسد.

وي تاكيد كرد: همزمان با روز ميراث فرهنگي و موزه ماه گذشته زمين ميني گلف در مجموعه فرهنگي سعدآباد و همچنين نخستين زمين ميني گلف استان گلستان ماه جاري در بوستان قدس محله چاله باغ گرگان افتتاح شد.

به گفته وي پس از 77 سال با رايزني هاي صورت گرفته با اختصاص 4.3 ميليارد ريال از طرف شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نخستين باشگاه گلف ايران در مسجدسليمان بازسازي شد.

رئيس فدراسيون گلف گفت: در بخش همگاني با راه اندازي هيات هاي استاني تعداد هيات هاي گلف از 6 هيات به 17 هيات رسيد كه در 10 استان سال گذشته آموزش گلف آغاز شد و تعداد جمعيت گلف باز كشور از 200 نفر سال 1383 به 15 هزار نفر تا پايان سال گذشته رسيد.

رييس فدراسيون گلف تاكيد كرد: در بخش قهرماني نيز ليگ هاي گلف در دو گروه پيشرفته ( دسته يك ) و نيمه پيشرفته ( دسته دو) با حضور 12 تيم سال گذشته برگزار شد و هم اكنون در سه رده بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان در بخش بانوان و آقايان تيم هاي ملي تشكيل و اردوهاي آنها بر اساس برنامه زمانبندي شده برگزار مي شود.

اسحاقي تصريح كرد: از سال گذشته استارت بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو زده شد و اميدواريم بتوانيم تيم خوبي را براي اين مسابقات آماده كنيم.

رييس فدراسيون گلف تصريح كرد: به منظور فراگير كردن اين ورزش، توسعه زمين هاي ميني گلف از اولويت هاي سال جاري اين فدراسيون است و تا پايان سال چندين جشنواره ميني گلف خانواده در استانهاي مختلف برگزار مي‌شود و درصدد عضويت در فدراسيون جهاني ميني گلف هستيم.

اسحاقي با اشاره به برگزاري دومين دوره المپياد گفت: امسال خوشبختانه گلف نيز جزو بازيهاي المپياد شد و المپياد كار بسيار خوبي است كه استعدادهاي بالقوه را به بالفعل تبديل كرده و موجب فعال شدن هيات ها و ارزيابي درست از آنها مي شوند.

وي در پايان ضمن تشكر از روساي كميته ها كه برنامه هاي خود را براي اساس تقويم ورزشي انجام مي دهند ، گفت: كارهاي صورت گرفته در هر كميته و هيات ها بايد به روز بر روي سايت قرار گيرد تا علاقمندان بتوانند از طريق سايت از فعاليت ها ، برنامه ها و عملكرد فدراسيون آشنا شوند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن