تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور علمي يونسكو: مشاهير و نخبگان ايراني بايد به جهانيان معرفي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشاور علمي يونسكو: مشاهير و نخبگان ايراني بايد به جهانيان معرفي شوند
مشاور علمي سازمان آموزشي، علمي و فرهنگي ملل متحد (يونسكو) در آسيا و خاورميانه گفت: مشاهير و نخبگان مناطق مختلف ايران بايد به جهانيان معرفي شوند.

دكتر سيدمهدي حسيني روز شنبه در بازديد ازسازمان فرهنگي‌و ورزشي شهرداري قزوين افزود: نقش علامه دهخدا در نجات زبان كهن فارسي كمتر از حكيم فردوسي نيست و بايد براي معرفي اين شخصيت اقدامات بيشتري انجام شود.

وي خاطرنشان كرد: وجود بزرگان شهر قزوين، جهان را مجذوب خود كرده از جمله علامه زرآبادي كه‌از موسسان مكتب تفكيك بشمار مي‌رود، البته بزرگان ديگري چون عبيد زاكاني و عارف قزويني نيز از نقاط قوت اين خطه هستند.

مدير رصدخانه بين‌المللي (‪ (BMSC‬گفت: مردم بايد بياموزند كه به بزرگان خود احترام بگذارند، بي‌شك اين مهم وظيفه سازمان فرهنگي و ورزشي است كه در احياي نام و ياد بزرگان علم، ادب و هنر برنامه‌ريزي كند.

حسيني ادامه داد: طي راه‌هاي طولاني با قدم‌هاي كوچك آغاز مي‌شود،اميدواريم دركنار هم براي اعتلاي نام قزوين در جهان، اين قدم‌ها رابه گام‌هاي بلند تبديل كنيم.

وي از مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين خواست در آييني از از استاد "سيف‌الله شكري" به عنوان پژوهشگر دوران باستان كه از شاهكارهاي تاريخ در حوزه موسيقي، مطالعات ايران شناسي و فرهنگ تمدن بشمار مي‌رود قدرداني شود.

جعفر نصيري مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين نيز در اين جلسه بااستقبال از همراهي مشاور علمي يونسكو، آمادگي سازمان متبوعش را در راستاي اجراي طرح و ايده‌هايي كه منجر به معرفي شايسته قزوين درسطوح مختلف مي‌شود، اعلام كرد. ك/‪۲‬
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن