تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820576716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي هفته گذشته؛حوادث رانندگي در بوشهر 73 كشته و زخمي برجاي گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طي هفته گذشته؛حوادث رانندگي در بوشهر 73 كشته و زخمي برجاي گذاشت
بوشهر - خبرگزاري مهر: رئيس مركز فوريتهاي پليسي 110 استان بوشهر گفت: حوادث رانندگي يك هفته گذشته در استان بوشهر شش كشته و 67 مجروح بر جاي گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، غلامرضا شاكري، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين تعداد كشته و مجروح از وقوع 47 فقره تصادف و واژگوني وسائل نقليه صورت گرفته است.

وي از كشف دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سيكلت مسروقه در هفته جاري خبر داد و گفت: همچنين طي اين مدت 11 فقره سرقت كشف و 34 نفر سارق نيز دستگير شدند.

رئيس مركز فوريتهاي پليسي 110 استان بوشهر اظهار داشت: طي مدت ياد شده 12 نفر به جرم مشاركت در سه فقره قتل در سطح استان شناسايي و دستگير شدند.

شاكري اظهار داشت: همچنين در اين مدت دو كيلوگرم انواع مواد مخدر و 15 نفر فروشنده اين مواد در سطح استان دستگير شدند.

رئيس مركز فوريت هاي پليسي 110 بوشهر با اشاره به كشف هزاران قلم كالاي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال در استان افزود: كشف هزار دستگاه گوشي تلفن همراه، 7800 ليتر گازوئيل قاچاق ، 2600 تخته پتو، 9 تن مواد خوراكي و يك تن پودر نيروزا از مهمترين كشفيات پليس در يك هفته گذشته در بوشهر بوده است.
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن