تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820234933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان رضوي
خبرگزاري فارس: آغاز كلاس‌هاي آموزش قرآن رضوي، ورود 730 هزار نفر در يك ماه به مشهد و گردهمايي اعضاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي رشتخوار عناوين اخبار كوتاه خراسان رضوي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، كلاس‌هاي آموزش قرآن و حديث اداره آموزش علوم قرآن و حديث آستان قدس رضوي ويژه تابستان 87 آغاز شد.
برگزاري اين كلاس‌ها در فصل تابستان در رشته‌هاي روخواني، روانخواني، حفظ، مفاهيم، تفسير، ترتيل، تجويد، صوت و لحن پيش‌بيني شده است.
برپايه اين خبر كلاس‌هاي يادشده علاوه بر دارالقرآن كريم آستان قدس رضوي، مسجد گوهرشاد و مسجد ملاهاشم واقع در ورودي شيرازي حرم مطهر، در بيش از يكصد شعبه سطح شهر مشهد و 16 شهر در سراسر كشور برگزار مي‌شود و قرآن‌آموزان مي‌توانند به صورت رايگان از آموزش قرآن در رشته‌هاي دلخواه خود استفاده كنند.
براي بهره‌مندي از اين كلاس‌ها بيش از 6 هزار قرآن‌آموز در 400 كلاس سطح شهر مشهد و يك هزار و 200 نفر در 50 كلاس حرم مطهر ثبت نام كرده‌اند.
اين كلاس‌ها براي تمام مقاطع سني و از مقطع دبستان تا گروه سني بزرگسال برگزار مي‌شود و تقسيم‌بندي دوره‌هاي آموزشي فوق براساس رده سني و سطح معلومات قرآن‌آموزان است.

* ورود 730 هزار نفر در يك ماه به مشهد
بيش از 730 هزار مسافر در خردادماه جاري از طريق پايانه مسافربري وارد مشهد شدند.
بر اين اساس ميزان ورود مسافر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 5/18 درصد كاهش نشان مي‌دهد.
همچنين آمارها در اين مدت از خروج بالغ بر 970 هزار مسافر از مشهد توسط اتوبوس هاي بين شهري خبر مي دهد كه نسبت به خرداد ماه 86 قريب به 15 درصد افزايش داشته است.
اين گزارش حاكي است، خرداد ماه جاري 800 مسافر از خارج كشور از طريق پايانه مسافربري وارد مشهد شده‌اند.
بنابراين گزارش ورود و خروج مسافران در اين ماه با بيش از 57 هزار اتوبوس و ميني بوس انجام شده است.

* گردهمايي اعضاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي رشتخوار
همزمان با هفته قوه قضائيه، گردهمايي اعضاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي و تبادل نظر در خصوص حدود صلاحيت و وظايف آنها برگزار شد.
در اين هفته علاوه بر برگزاري مسابقه‌اي با عنوان آشنايي مردم با تكاليف قانوني و حقوقي خود در تعامل با دولت و اجتماع، مردم با مسئولان، اعضاي شوراي اسلامي و شوراي حل اختلاف شهر ديدار كردند.
تشكيل جلسه با اعضاي كميته بانوان شهرستان و بررسي مشكلات قضايي بانوان از ديگر برنامه‌هاي ويژه هفته قوه قضائيه بوده است.
انتهاي پيام/م
 پنجشنبه 13 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن