تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لحظه شماري براي اعدام آدمكش عاشق پيشه


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: لحظه شماري براي اعدام آدمكش عاشق پيشه
جنايت در يك ساختمان خيابان رسالت ، عصر 22دي 84 افسران اداره آگاهي و بازپرس كشيك دادسراي جنايي تهران را به قربانگاه كشاند


لحظه شماري براي بسته شدن زندگي مردي كه با همدستي زن مورد علاقه خود در تهران ، شوهر او را كشت و در بازجويي ها راز يك جنايت ديگر را فاش كرد ، آغاز شد.
جنايت در يك ساختمان خيابان رسالت ، عصر 22دي 84 افسران اداره آگاهي و بازپرس كشيك دادسراي جنايي تهران را به قربانگاه كشاند.
سپس جنازه «ملك الدين» 28 ساله كه جاي ضربه هاي كارد روي آن نمايان بود به پزشكي قانوني فرستاده شد و پليس ، بازجويي از همسر قرباني و فرزندانش را آغاز كرد.
«نفيسه» 26 ساله كه خود را غمگين نشان مي داد گفت : ساعت 11صبح به خانه برادر شوهرم رفتم تا با زنش به مجلس ختم برويم. وقتي برگشتم با جنازه خونين شوهرم رو به رو شدم و ...
در تحقيق از آشنايان قرباني اما «سارا» كه دوست «نفيسه» بود ادعا كرد : زن «ملك الدين» با مردي به نام «سعيد» رابطه پنهاني دارد و شنيده ام كه او يك نفر را در اصفهان كشته است!
شاخه بعدي تجسس ها ، روي گفته هاي سارا متمركز شد. در آن ميان يك مرد ناشناس با اداره آگاهي تماس گرفت و از پيدا شدن گوشي تلفن همراه در جوي آب خبر داد.
شواهد نشان مي داد گوشي ، مال «نفيسه» بود و بررسي موشكافانه فهرست (پرينت) شماره ها كه از گفت و گوي او با «سعيد» حكايت داشت سرانجام دستشان را رو كرد.
زن قرباني كه مي خواست با ضد و نقيض گويي ، مسير رسيدگي به پرونده را به بيراهه بكشد خود را در بن بست ديد و به همدستي در شوهركشي اعتراف كرد.
با فاش شدن راز جنايت شيطاني ؛ سعيد نيز در «شيراز» رديابي و دستگير شد و به كشتن «ملك الدين» با نقشه «نفيسه» اعتراف كرد.
او همچنين پرده از راز يك جنايت ديگر برداشت و كشتن مردي به نام «رحمان» در اصفهان با انگيزه ناموسي را گردن گرفت.
سعيد

" زن قرباني كه مي خواست با ضد و نقيض گويي ، مسير رسيدگي به پرونده را به بيراهه بكشد خود را در بن بست ديد و به همدستي در شوهركشي اعتراف كرد. ... "

و نفيسه به بازسازي صحنه جنايت پرداختند و پرونده به دادگاه كيفري تهران سپرده شد.
طي محاكمه اي كه در شعبه 71 دادگاه كيفري تهران به رياست قاضي «نور ا... عزيزمحمدي» و با حضور چهار مستشار برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان به تشريح كيفرخواست پرداخت.
«محمد رضا حيدري» براي «سعيد» 27 ساله به جرم دو فقره آدمكشي ، اشد مجازات خواست و «نفيسه» را مستحق مرگ دانست.
وقتي مجرم رديف نخست در جايگاه ويژه قرار گرفت به بيان جزييات كشتن «ملك الدين» پرداخت : «من اولين خواستگار نفيسه بودم.ما با هم بزرگ شده بوديم و عاشق يكديگر بوديم اما خانواده اش دختر مورد علاقه ام را به ملك الدين دادند و آتش انتقام را در وجودم شعله ور كردند.»
سعيد افزود : بعد از آن ماجرا در سال 81 تلفني از خانواده ام شنيدم مردي به نام «رحمان» خواهر ناتني ام را آزار داده و آبرويمان را برده است.خونم به جوش آمد، رحمان را پيدا كردم و با او طرح دوستي ريختم.
وي ادامه داد:31 تير 81 بود كه او را به بيابان هاي اطراف اصفهان كشاندم و با كارد، انتقام خواهرم را گرفتم.
*قاضي: چرا او را به اصفهان بردي؟
*مجرم: مدتي بود كه در اصفهان زندگي مي كردم و بيابان هاي آنجا را مي شناختم.
*قاضي: چند ضربه زدي؟
*مجرم:درست يادم نيست اما با چاقو به شكمش كوبيدم.چند سال از اين ماجرا گذشت و از طريق برادر نفيسه فهميدم زن مورد علاقه ام هم به تهران آمده. من قبلا گفته بودم شوهر نفيسه را مي كشم! به همين خاطر قبل از جنايت چند بار به خانه اش رفتم. آن روز وقتي نفيسه در خانه نبود، ملك الدين را در رختخواب كشتم.
*قاضي:در بازجويي گفته اي به خاطر اصرارهاي نفيسه، شوهرش را كشتي و با هماهنگي اين زن وارد خانه او شدي؛حرف هايت را قبول داري؟
*مجرم:نه، اين زن در جنايت نقشي نداشت.
*قاضي:فهرست ريز مكالمات تلفني ، از رابطه تو با نفيسه حكايت دارد. در اين باره چه مي گويي؟
مجرم:نفيسه بي گناه است و به انگيزه ازدواج با او، شوهرش را كشتم.
با پايان اعتراف هاي سعيد ، نفيسه منكر معاونت در جنايت شد: «اين درست است كه سعيد خواستگار سابقم بود اما از نقشه او بي خبر بودم.من هفت سال بود كه ازدواج كرده بودم و با سعيد ارتباطي نداشتم.
پنج قاضي ، ادامه نشست را غير علني و پشت درهاي بسته برگزار كردند تا به اتهام رابطه پنهاني سعيد و نفيسه رسيدگي كنند.در آن ميان ، مجرم رديف نخست به اعدام و زن جوان به 10 سال زندان محكوم شد.روز چهارشنبه حكم در شعبه 11 ديوان عالي كشور تاييد شد و نفس هاي سعيد به شماره افتاد.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن