تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819780644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انبارلويي: شايعات بي‌اساس پايه ادعاهاي منتجب‌نيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انبارلويي: شايعات بي‌اساس پايه ادعاهاي منتجب‌نيا
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: پايه اصلي ادعاهاي رسول منتجب نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي عليه رييس جمهور به يك سري شنيده ها و شايعات ،‌متكي است.

كاظم انبارلويي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به ادعاها و مطالب كذب منتجب نيا عليه رييس جمهور ، اظهار داشت : اگر منتجب نيا مي خواهد سووالي از رييس جمهوري كند بايد مستند به سخنان رييس جمهور و نه شايعات باشد.

وي عقايد رييس جمهوري را در مورد امام عصر (عج ) روشن دانست و اظهار داشت: در چندين سخنراني ايشان نظر خودشان را گفتند و آخرين سخنراني كه رييس جمهور به طور مفصل راجع به اين موضوع صحبت كردند و برخي شبهات و شايعات را پاسخ دادند در ديدارشان با علما حوزه علميه مشهد بود.

انبارلويي تصريح كرد: در جمع علماي حوزه علميه مشهد رييس جمهوري ديدگاه هاي خودشان را در حضور علماي بزرگي همچون آيت الله علم الهدي، آيت الله خزعلي و بسياري از بزرگان حوزه علميه مشهد مطرح كردند بنابراين اگر واقعا اشكالي بر ديدگاه ايشان وارد بود حتما علما در آنجا اعتراض مي كردند در صورتيكه آنان مواضع ايشان را بسيار متين و مستند عنوان كردند.

عضو شوراي سياست گذاري روزنامه رسالت با يادآوري اينكه ريس جمهور بارها مواضع و ديدگاهشان را در روزنامه ها يا تلويزيون توضيح داده اند، به منتجب نيا توصيه كرد كه براي نقد ريس جمهوري ساحتي غير از اين ساحت را انتخاب كند.

رسول منتجب نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي در مطلبي كه در شماره روز سه شنبه روزنامه ارگان اين حزب چاپ شده است مطالب كذبي را عليه مسوولان ارشد نظام و رييس جمهور مطرح كرده است.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن