تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

66 كبوتر به ياد 66 كودك پرواز ايرباس به پرواز در مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 66 كبوتر به ياد 66 كودك پرواز ايرباس به پرواز در مي آيند
بندرعباس - خبرگزاري مهر: مديركل امور اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: صبح فردا همزمان با سالروز حمله موشكي به هواپيماي ايرباس كشورمان و به ياد مظلوميت 66 كودك حاضر در آن پرواز 66 كبوتر در آسمان خليج فارس و در محل سقوط هواپيما به پرواز در مي آيند.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، عليرضا پاكدامن بعداز ظهر امروز در مراسم استقبال از 65 هنرمند معروف سيما و سينماي كشور در فرودگاه بندرعباس افزود: تمامي امكانات جهت گراميداشت ويژه ياد و خاطره شهداي حمله به پرواز ايرباس در نظر گرفته شده تا بار ديگر در محل سقوط هواپيما با حضور گسترده هنرمندان كشوري و استاني، خانواده هاي آن عزيران، مردم بزرگ استان هرمزگان شاهد برگزاري با شكوه اين روز باشيم.

وي گفت: صبح فردا با حضور گسترده در محل سقوط هواپيما، شبكه هاي مختلف تلويزيوني كشورمان، نمايندگان خبرگزاريها و رسانه هاي مكتوب بار ديگر به موضوع بزرگداشت اين مراسم وجهه اي جهاني مي دهند تا دنيا بار ديگر با گوشه اي از مظلوميت ملت ايران و عمق شقاوت سردمداران كاخ سفيد آشنا شود.

پاكدامن اظهار داشت: هنرمندان متعدد كشورمان هم در عرصه سيما و سينما و هم هنرمندان متعدد استاني و كشوري در بعد موسيقي، هنرهاي نمايشي، نقاشي و كانونهاي مردم نهاد برنامه هاي ويژه اي به منظور همدردي با خانواده هاي آن عزيزان در نظر گرفته اند كه از صبح فردا با گلباران محل سقوط پرواز ايرباس آغاز مي شود.

عضو ستاد بزرگداشت شهداي 12 تير ادامه داد: در محل سقوط و در قالب مراسم ويژه اي 66 كبوتر به ياد 66 كودك خونين بال حاضر در پرواز 566 ايرباس از سوي 66 كودك هرمزگاني در آسمان به پرواز در مي آيند و شبكه جهاني پرس تي وي نيز برنامه هاي مربوط به اين مراسم و برنامه مشابهي در ايالت ويرجينياي ايالات متحده را همزمان به صورت زنده در جهان پخش خواهد كرد.

پرويز پرستويي، علي نصيريان، مازيار ميري، مينو فرشچي، سيروس الوند، رويا تيموريان، مهتاب كرامتي، پوران درخشنده، حسن پورشيرازي، همايون اسعديان، محمدرضا شرف‌الدين، كيانوش عياري، سعيد پورصميمي، فريال بهزاد، احمد نجفي از چهره هاي شاخص سينما و سيماي كشورمان هستند كه در بعداز ظهر امروز مورد استقبال رسمي احمد صادقي معاون عمراني استانداري هرمزگان و عليرضا پاكدامن مدير كل امور اجتماعي استانداري هرمزگان و انبوه مردم اين استان قرار گرفتند.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن