تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين كمپ درمان و بازتواني معتادان در قم به صورت رسمي فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دومين كمپ درمان و بازتواني معتادان در قم به صورت رسمي فعال شد
دومين مركز درمان و بازتواني معتادان در قالب بستري هاي كوتاه مدت با عنوان "كمپ رهايي مهر" به صورت رسمي در قم كار خود را آغاز كرد.

مسوول دفتر پيشگيري ازاعتياد بهزيستي قم درحاشيه افتتاحيه اين كمپ در گفت وگو با ايرنا افزود: اين مراكز با هدف درمان معتاد، كاهش تقاضاي مواد مخدر و سالم سازي محيط جامعه فعال شده اند.

مهدي احمدي نيا اين كمپ را پس از كمپ تولدي دوباره، دومين مركز ترك اعتياد دانست و گفت: در كمپ رهايي مهر معتادان به مدت ‪۲۱‬تا ‪۲۷‬روز به صورت خشك و بدون دارو سم زدايي شده و تحت آموزش قرار مي‌گيرند.

وي ظرفيت پذيرش اين كمپ را ‪۶۰‬نفر ذكر كرد و ادامه داد: اين كمپ‌ها بايد بااخذ تاييد سلامت از يكي از ‪۱۲‬مركز خصوصي ترك اعتياد در شهر اقدام به عضو گيري كرده و سم زدايي را درخصوص معتادان انجام دهند.

وي اضافه كرد: هم اكنون دركنار اين دو مركز رسمي نزديك به هشت مركز ديگر نيز به صورت غيررسمي و بدون تاييدمعاونت پيشگيري بهزيستي كه مسووليت نظارت بر كمپ‌ها را برعهده دارد، فعال مي‌باشند.

احمدي نياافزود:اين كمپ‌ها بدليل نداشتن مجوز و انجام روشهاي غيراصولي درمكانهاي نامناسب مورد تاييد نيستند و اسامي آنها به دبيرخانه شوراي مبارزه با مواد مخدر داده شده و به تازگي يكي ازاين كمپ‌ها نيز پلمپ شده است.

وي تاكيد كرد: به افراد سم زدايي شده توصيه مي‌شود تا به مراكز رسمي و مورد تاييد مراجعه كرده و بعد از سم زدايي به جمعيت ‪ NA‬جهت ترك رواني اعتياد مراجعه كنند.

كمپ رهايي مهر در كيلومتر ‪۱۲‬جاده كوه سفيد بعد از پل رودخانه واقع شده است. ك/‪۲‬
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن