تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مناقصه پايلوت ‪ NGN‬در سه استان كشور اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مناقصه پايلوت ‪ NGN‬در سه استان كشور اجرا مي‌شود
به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري ارتباطات ، ناصر يوسف پور افزود: اين مناقصه در استان‌هاي فارس، تهران و قزوين زير نظر كميته راهبردي شبكه نسل جديد و بر اساس اولويت‌ها و سياست‌هاي كلان كشور مبني بر حمايت از صنعت ‪ ICT‬در داخل كشور، برگزار مي‌شود.

وي افزود: با اجراي اين پايلوت، تعدادي از مشتركين در استان‌هاي مورد نظر ، امكان دريافت پهناي باند وسيع را خواهند داشت.

عضو هيات مدير شركت مخابرات ايران در خصوص اقداماتي كه تاكنون صورت گرفته نيز گفت: ‪ RFP(‬پيشنهاد پروژه) اين مناقصه توسط مركز تحقيقات مخابرات ايران به عنوان مشاور پروژه، با در نظر گرفتن نقطه نظرات اجرايي، نظارتي و طراحي شركت‌هاي مخابراتي تهيه شده است.

وي ادامه داد: از سوي ديگر، طي فراخواني كه فروردين ماه سال جاري صورت گرفت پيمانكاران واجد صلاحيت داخلي و خارجي توانمند در اجراي اين پروژه شناسايي شده اند.

وي خاطر نشان كرد: بر اساس اين فراخوان، ‪ ۱۸‬شركت نسبت به تهيه اسناد اقدام كه از اين تعداد هفت شركت نسبت به تحويل مدارك مورد نياز اقدام كردند.

رييس كميته راهبردي شبكه نسل جديد در خصوص تكنولوژي مورد استفاده در طرح پايلوت نيز تصريح كرد: با توجه به ‪ RFP‬تهيه شده، طرح پايلوت، بر اساس تكنولوژي ‪ IMS‬است به نحوي كه بتوان ضمن ارايه سرويس‌هاي مختلف در تلفن هاي ثابت و متحرك، كليه سرويس‌هاي باند پهن را نيز ارايه نمود.

يوسف پور خاطر نشان كرد: مناقصه پايلوت ‪ NGN‬به صورت دو مرحله‌اي و محدود اجرا خواهد شد و با توجه به حساسيت فناوري ياد شده كه عمدتا بر اساس نرم افزار است، نسبت به بومي نمودن تجهيزات مزبور در داخل كشور، اقدامات لازم انجام مي‌شود.

وي تاكيد كرد: سال آينده خريد تجهيزات جهت استان‌ها عملياتي مي‌شود كه خريد اين تجهيزات به صورت بهينه و يكسان و بر اساس يك توپولوژي واحد در سطح كشور انجام خواهد شد.

يوسف پور در خصوص اينكه هر يك از استان‌هاي ياد شده چه تعداد از پورت هاي مورد نظر را نصب خواهند كرد، اظهار داشت: از مجموع ‪ ۱۰۰‬هزار پورت در نظر گرفته شده، ‪ ۷۰‬هزار عدد در استان تهران، ‪ ۲۰‬هزار عدد در استان فارس و ‪ ۱۰‬هزار عدد در استان قزوين نصب و راه اندازي خواهد شد.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن