تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820328066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان: مهمترين چالش معتادان پس از درمان، اشتغال است خودداري كارفرمايان از پذيرش اين افراد مانع از ورود آنها به جامعه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان: مهمترين چالش معتادان پس از درمان، اشتغال است خودداري كارفرمايان از پذيرش اين افراد مانع از ورود آنها به جامعه مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان گفت: مهم‌ترين چالش پيش‌روي معتادان به مواد مخدر پس از درمان، موضوع اشتغال آنان است زيرا كارفرمايان معمولاً از پذيرش افرادي كه سابقه اعتياد دارند خودداري مي‌كنند و به همين دليل نيز اين افراد همانند اشخاص عادي نمي‌توانند وارد جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه زنجان، سردار آقاگلزاده در همايش يك روزه درمان اعتياد و كاهش آسيب، اظهار كرد: تلاش براي كاهش آسيب‌هاي ناشي از سوء مصرف مواد مخدر و مبارزه با باندهاي تهيه و توزيع مواد، يكي از اولويت‌هاي كاري نيروي انتظامي است.

وي با اشاره به اين كه، ايران در راه مبارزه با اين بلاي خانمان سوز، شهداي بسياري را در سال‌هاي گذشته داشته است، افزود: متاسفانه بسياري از كشورها در خصوص مبارزه با مواد مخدر، تنها شعار مي دهند، اما كشور ما در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و به شيوه‌هاي مختلف از ورود و خروج آن به كشور جلوگيري مي‌كند.

آقاگلزاده ادامه داد: تنها مبارزه با توزيع و مصرف مواد مخدر در جامعه راه چاره نيست و بايد با اين معضل به طور ريشه‌اي برخورد شود و مجامع بين المللي نيز در اين زمينه با قابليت بيشتري وارد عمل شوند.

اين مقام مسئول با بيان اين كه قرار گرفتن ايران در مسير ترانزيت مواد مخدر، هزينه‌هاي سنگيني را متوجه كشور مي‌كند، افزود: توليد و توزيع مواد مخدر در سطح جهان ناشي از عدم مبارزه جدي و سودآوري بالاي آن است.

وي گفت: آمارها حاكي از آن است كه وضعيت تحصيلي 85 درصد از افراد معتاد در سطح جامعه، مقطع راهنمايي و پايين تر بوده، اما به هر ميزان كه سطح سواد بالاتر رود، گرايش به مصرف مواد مخدر نيز كمتر مي‌شود.

آقاگلزاده با تاكيد بر اين كه كيفيت اقدامات نيروي انتظامي در مبارزه و برخورد با سوداگران مرگ، ارتقاي چشم‌گيري يافته است، خاطرنشان كرد: كاهش تعداد شهدا، كشته شدن قاچاقچيان و دستگيري تعدادي از آنان نشان دهنده اين موضوع است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن