تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چطور جسم رو بحالت صیقلی ببرم؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Linux Learner08-06-2008, 02:09 AMسلام عزیزان. لطف کنید اینها رو واسم توضیح بدید. به این مدل توجه کنید، http://theguard.persiangig.com/image/Xana-1.png 1 - این چهار وجهی های کمرنگ جهت حرکت جسمشون رو تعیین میکنند، اسمشون چیه و چطور میتونم حذف یا تغییرشون بدم؟ 2 - چرا در قسمت مژه و گردنبند Alpha عمل نکرده و چطور میتونم درستش کنم؟ 3 - جنس جسم رو در قسمت Modifier List ببینید، این چه نوع آبجکتی هست (پارامتر هاش کجاست؟) و متریال اون رو کجا میتونم تغییر بدم؟ 4 - به قسمت Bones در پایین سمت راست نگاه کنید، این قسمت های مختلف چین و چطور میتونم جدا انتخاب کنم تا تغییرشون بدم؟ 5 - چرا کل جسم Smooth شده نیست و Facets نشون داده میشه، در حالی که روی Smooth+Highlight قرار داره؟ چطور میتونم کل جسم رو Smooth کنم؟ ------------------------- حالا تو این عکس: http://theguard.persiangig.com/image/Xana-2.png 6 - در Modifier List داریم Envelope، این ها چین؟ وقتی کلیک میکنم قسمتی از جسم رو قرمز یا select میکنند. ------------------------- http://theguard.persiangig.com/image/Xana-3.gif 7 - حالا تو رندر میبینیم که جسم همچنان غیر Smooth رندر میشه. آیا تنظیمی چیزی داره که حالت صیقلی و یک پارچه پیدا کنه؟ ------------------------- http://theguard.persiangig.com/image/Xana-4.png 8 - از متریال در پنجره خودش هم خبری نیست. متریال ها چطور روی جسم قرار گرفتند؟ ------------------------- http://theguard.persiangig.com/image/Xana-5.png 9 - حالا فایل اصلی رو با یه برنامه دیگه به اسم Ultimate Unwrap3D باز کردم که بصورت Smooth شده نشون داد و با پسوند 3DS ذخیره کردم و توی 3DSMAX باز کردم، جسم حالت یکپارچه داره. ولی باز از متریال و این چیزا خبری نیست. و فقط تو حالت رندر متریال روی جسم قرار میگیره. چرا تو پنجره Prespective جسم بدون Texture هست و چیکار کنم که Texture نشون داده بشه؟ ------------------------- http://theguard.persiangig.com/image/Xana-6.gif 10 - چرا قسمتایی که علامت زدم اینجوریه و چطور درستشون کنم. *** شرمنده از اینکه اینهمه سوال پرسیدم. خواهشا" هر چن تاشو میدونید و میتونید، یه توضیحی بدید. ممنونم. شماره هم زدم که راحت باشید. hadi66508-06-2008, 11:23 AM1 ک به اینا میگن bone یعنی استخون ، میتونی با پاک کردنشون حذفشون کنی ( البته اینا توی رندر نمیوفتن ) 2 .اینطوری که من میبینم عمل کرده ! 3. دوسته عزیز این یه آبجکت معمولی هست که فقط بهش یه مدیفایر با نامه skin اعمال شده 4. نگرفتم !!! 5. خوب باید اسموتش کنی با tourbo smooth 6. یه سوال من از شما میکنم شما با مکس کار کردید یا یهویی رفتید سراغ این برنامه؟ آخه سوالاتون یه جوریه؟ دوسته من بعقیشونو بعدا حتما جواب میدم ممنون SSS_HHH_OOO08-06-2008, 01:32 PMعکسهات نمیاد دوست عزیز...... Linux Learner08-06-2008, 09:02 PMخیلی ممنون از پاسخ تون من تازه شروع کردم. و البته یه پیش زمینه کمی دارم. الآن متوجه Bones شدم. حالت عادی وقتی از TurboSmooth استفاده میکنم، Facets رو تقسیم میکنه! : http://theguard.persiangig.com/image/wire1.gif http://theguard.persiangig.com/image/wire2.gif 11- مشکل چیه؟ وقتی با یه برنامه دیگه تبدیلش میکنم به پسوند obj و وارد 3dsmax میکنم، Smooth میشه ولی مشکلی که هست اینجاست: http://theguard.persiangig.com/image/hand 1.png http://theguard.persiangig.com/image/hand 2.png 11- این قسمت ها خوب Smooth نمیشن! چطور درستشون کنم؟ 12- کیفیت این آبجکت همینطوریه؟ (وجه به وجه) اگه آره پس چرا توی بازی بصورت نرم نشون میده؟ 13- شما هم وقتی با 3dsmax یه آبجکت رو کانورت میکنید، حجم کار بالا باشه، برنامه Not Responding میشه؟ SSS_HHH_OOO جان عکسا میاد. SSS_HHH_OOO08-06-2008, 09:57 PMخیلی ممنون از پاسخ تون من تازه شروع کردم. و البته یه پیش زمینه کمی دارم. الآن متوجه Bones شدم. حالت عادی وقتی از TurboSmooth استفاده میکنم، Facets رو تقسیم میکنه! : http://theguard.persiangig.com/image/wire1.gif http://theguard.persiangig.com/image/wire2.gif 11- مشکل چیه؟ وقتی با یه برنامه دیگه تبدیلش میکنم به پسوند obj و وارد 3dsmax میکنم، Smooth میشه ولی مشکلی که هست اینجاست: http://theguard.persiangig.com/image/hand 1.png http://theguard.persiangig.com/image/hand 2.png 11- این قسمت ها خوب Smooth نمیشن! چطور درستشون کنم؟ 12- کیفیت این آبجکت همینطوریه؟ (وجه به وجه) اگه آره پس چرا توی بازی بصورت نرم نشون میده؟ 13- شما هم وقتی با 3dsmax یه آبجکت رو کانورت میکنید، حجم کار بالا باشه، برنامه Not Responding میشه؟ SSS_HHH_OOO جان عکسا میاد. روی شیی که وارد میکنی کلیک کن و Convert to editpoly رو بزن.... این خطوط وسط تو edit poly وجود ندارن...احتمالا درست میشه... برای اینکه شکسته شکسته نمایش داده نشه از Smooth استفاده کن و Auto Smooth رو تیک بزن... وقتی حجم کار خیلی بالا بره بسته به حافظه اصلی کامپیوتر شما (Ram) هست که بتونه این همه رو برای پردازش ذخیره کنه... اگه کم باشه برنامه خودبخود برای جلوگیری از ایراداتی که ممکنه برای دستگاه پیش بیاد کار رو میبنده.... Linux Learner09-06-2008, 03:58 PMازتون خیلی ممنونم. جواب بیشتر سوالا رو گرفتم. سوال های بی جواب: سوال 2: چطور باید حالت Transparent رو بدون دستکاری بیتمپ اصلی بوجود بیارم تا قسمت سیاه موجود در گردنبند دیده نشه؟ سوال 6 سوال 8 سوال 10 hadi66511-06-2008, 04:32 PMچطور باید حالت Transparent رو بدون دستکاری بیتمپ اصلی بوجود بیارم تا قسمت سیاه موجود در گردنبند دیده نشه؟ خوب باید یه مپ دیگه داشته باشی که قسمتایی که میخوای حذف بشن توش سیاه باشه و قسمت هایی که میخوای حذف نشن سفید باشن و بعد توی همون متریال که به گردن بند دادی بری توی قسمت opacity کنارش یه مربع داره اونجا اون مپه سیاهو سفیدو انتخاب کنی اون وقت درست میشه 6 - در Modifier List داریم Envelope، این ها چین؟ وقتی کلیک میکنم قسمتی از جسم رو قرمز یا select میکنند. خوب شما اگه اون گزینه رو بزنید و زرد بشه و برید روی هر قسمت انتخاب کنی اون چیزایی که میبینی محدوده ی لینک استخوناتو نشون میده یعنی استخونو اگه حرکت بدی اون قسمت از بدنه این دختره حرکت میکنه اگه بکشی یا بزرگ ترش کنی قسمته بیشتری از بدنش حرکت میکنه 8 - از متریال در پنجره خودش هم خبری نیست. متریال ها چطور روی جسم قرار گرفتند؟ خوب ممکنه مدلت بعده تکسچر دادن توی یه صحنه new دیگه merge شده باشه اینطوری تکسچر همراهش نمیاد 10 - چرا قسمتایی که علامت زدم اینجوریه و چطور درستشون کنم. خوب این باید با تکسچرش ور بری چون اون قسمتا توی uv جداگانه تکسچر داده شده تکسچرهای دست با بدن و سر با بدن در اون ناحیه رنگاش فرق میکنه برای درست کردن باید بری توی فتوشاپ و تکسچرو توی اون قسمت ها هم رنگ کنی اگه بازم سوالی بود حتما بپرس تا جوابتو بدم ممنون Linux Learner15-06-2008, 02:49 PMخیلی خیلی ممنونم. فعلا" سوالی نیست و دارم با استفاده از Tutorial کار میکنم. الآن تو قسمت Modeling هستم. سوالی بود میپرسم. متشکرم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن