تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه الوند: خون شهداي هفت تير موجب تقويت نظام جمهوري اسلامي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه الوند: خون شهداي هفت تير موجب تقويت نظام جمهوري اسلامي شد
خبرگزاري فارس: امام جمعه الوند گفت: خون شهداي هفت تير موجب تقويت و دوام نظام جمهوري اسلامي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از الوند، علي عادل‌پور امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر الوند اظهار داشت: در سال‌هاي نخست انقلاب كه ثبات آن چناني در كشور نبود و نهال انقلاب در حال شكل‌گيري بود، دشمنان خارجي با استفاده از ايادي داخلي فضاي ترور و خشونت را در كشور حاكم كردند.
وي افزود: ولي ايمان و توكل به خدا در ميان مردم ما در كنار رهبري داهيانه بنيانگذار جمهوري اسلامي موجب شد تا حوادث دلخراش و غم‌انگيزي چون هفتم تير نه تنها در حركت انقلاب خللي ايجاد نكند بلكه موجب تقويت و تعميق انقلاب و ارزش‌هاي آن شود.
امام جمعه الوند ادامه داد: دشمن تصور مي‌كرد با ترور و خشونت مي‌تواند به جايي برسد حال آنكه حركت انقلاب حركتي مردمي و الهي بود و دشمنان با اعمال ننگين خود نتوانستند به اهداف شومشان برسند.
وي اضافه كرد: امروز نيز حركت‌هايي چون حذف نام منافقان از فهرست تروريست‌ها نمي‌تواند در حركت ملت ايران خللي ايجاد كند چرا كه گروهك‌هاي اين چنين در پيش ملت ايران شناخته شده‌اند.
عادل‌پور با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مسئولان كشور در دستگاه‌هاي مختلف براي مبارزه بلاي خانمان سوز اعتياد تلاش‌هاي زيادي كرده‌اند كه تلاش ايثارگرانه نيروي انتظامي جاي بسي تشكر نيز دارد.
وي تصريح كرد: موفقيت مبارزه با مواد مخدر نمي‌تواند با اقدامات اين چنين به اتمام برسد چرا كه ريشه‌كني و پاكسازي جامعه از اين ماده افيوني نيازمند فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي و آموزشي در جامعه است.
امام‌جمعه الوند اعلام كرد: بايد براي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بيشتر تلاش كنيم و با برنامه‌ريزي مدون و صحيح شرايطي را فراهم كنيم تا نسل آينده از اين فرصت گران‌بها و ارزشمند به خوبي استفاده كند.
وي در خصوص شرايط داخلي اسرائيل گفت: صحبت‌هاي اخير وزير خارجه رژيم اشغالگر قدس نشان داد كه عليرغم حمايت‌هاي گسترده و مختلف كشورهاي غربي از اين رژيم غاصب، اين رژيم همچنان با بي ثباتي داخلي روبه‌روست.
عادلپور عنوان داشت: البته انتظاري جز اين نيست چرا كه 60 سال اشغال، ظلم و جنايت بر مردم فلسطين نمي‌تواند نتيجه‌اي جز اين داشته باشد.
وي در پايان هفته آينده كه هفته صنعت نامگذاري شده را به صنعتگران تبريك گفت و تصريح كرد: اميدواريم اين قشر از جامعه با تلاش‌هاي خود بتوانند نقش پررنگ تري در اقتصاد كشور داشته باشند.
انتهاي پيام،/ف
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن