تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812658690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 10 درصدي داوطلبان كنكور سال 87 در آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاهش 10 درصدي داوطلبان كنكور سال 87 در آذربايجان شرقي
تبريز - خبرگزاري مهر: نماينده تام الاختيار سازمان سنجش آموزش كشور در دانشگاه تبريز گفت: تعداد داوطلبان كنكور امسال در آذربايجان شرقي نسبت به سال قبل 10 درصد كاهش يافته است.

دكتر سيد جلال پسته در گفتگو با خبرنگار مهر در تبريز افزود: در كنكور امسال تعداد 69هزار و332 نفر از استان آذربايجان شرقي در 5 گروه آزمايشي در آزمون سراسري شركت مي كنند.

به گفته وي از اين تعداد 79/58 درصد شامل 40هزار و 766 نفر را داوطلب دختر و 21/41 درصد به تعداد 28هزار و 566 نفر داوطلب پسر است.

جلال پسته افزود: بيشترين تعداد داوطلبان در كنكور سراسري امسال به ترتيب در گروه آزمايشي علوم تجربي با 22 هزار و 885 نفر، علوم انساني با 21 هزار و 717 نفر، رياضي و فني با 16 هزار و 48 نفر ، زبانهاي خارجي با شش هزار و 640 نفر و هنر با دو هزار و 42 است.

مدير خدمات آموزشي دانشگاه تبريز بيشترين تعداد داوطلبان براي شركت در كنكور سراسري را 31 هزار و 604 نفر در شهرستان تبريز اعلام كرد و گفت: از اين تعداد 19 هزار و 602 نفر داوطلب دختر و 12 هزار و دو نفر پسر هستند.

دكتر پسته با بيان اينكه در شهرستان تبريز بيشترين تعداد داوطلب در رشته علوم تجربي با 10 هزار و 355 نفر و كمترين آن در رشته هنر با يك هزار و 83 نفر است، يادآور شد : كمترين تعداد داوطلب در ساير حوزه هاي امتحاني كنكور سراسري در آذربايجان شرقي شهرستان چاراويماق با 520 نفر داوطلب است.

نمايند تام الاختيار سازمان سنجش آموزش كشور در دانشگاه تبريز از كاهش 10 درصدي داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي در آذربايجان شرقي درسالجاري نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال تعداد داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسري دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي نسبت به سال گذشته كه شامل 76 هزار و 703 نفر بود در مجموع گروه هاي آزمايشي پنج گانه 7 هزار و 371 نفر كاهش را نشان مي دهد.

به گفته وي بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده توزيع كارت ورود به جلسه داوطلبان گروه هاي آزمايشي پنج گانه به همراه دفترچه راهنماي شركت در آزمون و برگ راهنماي حوزه هاي امتحاني از امروز سوم تيرماه از ساعت 7 الي 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 14 الي 19 با توجه به سال تولد آنان در حوزه هاي توزيع كارت هر شهرستان در آذربايجان شرقي آغاز شده است.

وي با بيان اينكه توزيع كارت شركت در آزمون روز سه شنبه چهارم تيرماه نيز ادامه خواهد داشت، يادآور شد: كساني كه به دلايلي در روزهاي ياد شده براي دريافت كارت ورود اقدام ننموده باشند مي توانند در صبح و بعدازظهر روز چهارشنبه پنجم تيرماه براي دريافت كارت ورودي و ضمائم آن اقدام كنند.

آزمون سراسري دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي به طور همزمان از صبح روز پنج شنبه ششم تيرماه با برگزاري آزمون براي گروه آزمايشي علوم رياضي و فني شروع و با برنامه زماني، عصر پنج شنبه ششم تيرماه براي گروه آزمايشي هنر، صبح روزجمعه هفتم تيرماه براي گروه آزمايشي علوم تحربي ، عصر جمعه هفتم تيرماه براي گروه آزمايشي زبان هاي خارجي و صبح شنبه هشتم تيرماه براي گروه آزمايشي علوم انساني ادامه مي يابد.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن