تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814215509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده پليس استان تهران : نهاد خانواده بستر اصلي امنيت اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده پليس استان تهران : نهاد خانواده بستر اصلي امنيت اجتماعي است
سردار سرتيپ عليرضا اكبرشاهي روز چهارشنبه به مناسبت روزجهاني مبارزه باموادمخدر در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مبناي امنيت از خانواده آغاز مي‌شود و پليس وظيفه حفظ و حراست از آن را برعهده دارد.

وي تاكيد كرد: نظارت مستمر والدين بر فرزندان خود و ارايه آموزشهاي لازم درخصوص آثار زيانبار مواد مخدر ريشه‌اي‌ترين نوع مبارزه با اين بلاي خانمانسوز اجتماعي است .

اكبرشاهي گفت: جوانان ايران اسلامي نيروهاي نخبه، كارآمد و ديندارهستند كه دشمنان در اجراي نيت شوم خود در مقابله با نظام اسلامي قصد دارند با آلودگي فرهنگي و اعتياد به موادمخدر و قرص‌هاي روان گردان اين جوانان را از پيشرفت باز دارند.

وي ادامه داد: امنيت و سلامت دو نعمتي است كه همه افراد در ايجاد و حفظ آن نقش دارند و غفلت ازاين دو بخش اساسي موجب گسترش ناهنجاريهاي اجتماعي، و پيامدهاي منفي در جامعه مي‌شود.

اين مسوول گفت: فعاليت مراكزآموزشي و فرهنگي در ارايه آموزش به تنهايي كافي نيست و تكميل‌كننده آموزشهاي خانواده‌ها محسوب مي‌شود.

وي افزود: يادگيري اصول اخلاقي واجتماعي زماني درذهن اعضاي خانواده نهادينه مي‌شود كه والدين با رفتار صحيح خود، الگويي مناسب براي فرزندان باشند.

وي اظهار داشت: متاسفانه برخي خانواده‌ها بر اين باورند كه مسووليت برقراري نظم و امنيت تنها بر عهده پليس است و نقش تاثيرگذار خود را براي تحقق اين امر ناديده مي‌گيرند.

اكبرشاهي ،نظارت مستمر بر رفتار فرزندان ، همنشيني آنان با دوستان خود، اماكني كه به عنوان پاتوق از ان استفاده مي‌كنند، را ازجمله مسائلي عنوان كرد كه خانواده‌ها بايد بصورت جدي آنها مدنظر قرار دهند.ك /‪۳‬
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن