تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر فريده شجاعي:ما نمي توانيم در فوتبال زنان اسپانسر داشته باشيم / فيلم ورزشي به تبليغات در فوتبال زنان كمك كند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دكتر فريده شجاعي:ما نمي توانيم در فوتبال زنان اسپانسر داشته باشيم / فيلم ورزشي به تبليغات در فوتبال زنان كمك كند
خبرگزاري موج - نايب رييس كميسيون فوتبال پيشنهاد داد: با ساخت فيلم هاي ورزشي مي توان در بخش بانوان و بخصوص رشته هاي ورزشي مانند فوتبال به توسعه آنها پرداخت.
به گزارش موج، دكتر فريده شجاعي عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد معتقد است: در رشته ورزشي مثل فوتبال ما نمي توانيم براي بانوان اسپانسر داشته باشيم و بهترين راه پويايي براي ما تبليغات در قالب فيلم است.
وي به ساخت دو فيلمي اشاره كرد كه از سوي آيت نجفي مستند ساز ايراني درجريان بازي ايران و آلمان تهيه شد و گفت: پس از ساخت اين فيلم ما شاهد بازتاب بسيار خوبي از نمايش فوتبال زنان در ايران و ديگر كشورها بوديم. اگر پس از اين نيز بتوانيم اين روند را در قالب فيلمسازي ادامه دهيم و بتوانيم ورزش را از دريچه فيلم به مردم بشناسانيم قطعاً انگيزه ها براي روي آوردن آنها به سوي ورزش بيشتر خواهد شد.
وي ادامه داد: ما امكانات بسيار كمي در بخش فوتبال زنان داريم و همين مانع گرفتن اسپانسر براي ما شده است. مستند سازي و يا تهيه فيلم از چگونگي شخصيت هاي ورزشي بي ترديد تاثير عميقي در مردم خواهد گذاشت و بسياري از خلاء هاي موجود را پر مي كند.
نايب رييس فدراسيون فوتبال در پايان صحبت هاي خود گفت: برگزاري جشنواره فيلم ورزشي قطعاً نقطة عطفي در راستاي توسعه ورزش خواهد بود اما بايد به سمتي برويم كه از طرفي چگونگي توسعه در اين جريان به نمايش در آورديم و از سوي ديگر خلاء هاي موجود را به نمايش بگذاريم تا با درايت بيشتري به رشته هاي ورزشي گوناگون بنگريم.
اين در حالي است كه در طول اين زمان جرياني به وقوع خواهد پيوست كه با شناخت مردم نسبت به رشته هاي ورزشي مختلف آنها با انگيزه بيشتر به ورزش نگاه كنند.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 483]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن