تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد در مراسم تجليل از زنان نخبه و ايثارگر كشور:حضرت زهرا(س) تجلي اسماي الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: احمدي‌نژاد در مراسم تجليل از زنان نخبه و ايثارگر كشور:حضرت زهرا(س) تجلي اسماي الهي است
گروه سياسي: رئيس جمهور در مراسم بزرگداشت زنان نخبه و ايثارگر، حضرت زهرا(س) را تجلي اسماي الهي و حلقه وصل همه خوبي‌ها، دانست.
‌به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد، امروز يكشنبه 4 تيرماه در مراسم بزرگداشت زنان نخبه و ايثارگر در تالار بزرگ وزارت كشور، با بيان اينكه حضرت زهرا(س) تجلي اسماي الهي و حلقه وصل همه خوبي‌هاست، تصريح كرد: پناهگاه ائمه اطهار(ع) در سختي‌ها و شدايد حضرت زهرا (س) است، چرا كه او محور، ستون و كوثر جاري در خلقت بشري است.

رئيس جمهور وجود حضرت زهرا(س) را عصاره خلقت و تجلي خوبي‌ها و زيبايي‌ها دانست و گفت: اگر حضرت زهرا(س) نبود اثري از زيبايي، جمال خدا، خوبي‌ها و كمال انساني در عالم ديده نمي‌شد.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه حاكميت مطلق خوبي‌ها هم به دست فرزند ايشان اتفاق خواهد افتاد، اظهار كرد: حضرت زهرا(س) كسي است كه همه انبياء الهي بايد به صف شوند و از ايشان تكريم و تعظيم كنند.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه خداوند متعال حضرت زهرا(س) را به عنوان نشانه، راه، الگو و قله كمال تمامي زنان قرار داده تا به واسطه آن ارزش وجودي زن را به بشريت معرفي كند، خاطرنشان كرد: همواره مايه و بستر رشد پاكي‌ها و خوبي‌ها ، دامن پاك مادري فداكار، فهيم و مؤمن است.

رئيس جمهور با بيان اينكه خداوند انسان‌ها را خلق نكرده كه در جامعه انساني تبعيض، تحريم، بداخلاقي، عصيانگري و تجاوز وجود داشته باشد، گفت: باورم اين است آنچه كه امروز جامعه بشري را به انحراف كشانده، فراموش‌شدن نقش زن و نقش مادر در جامعه است چرا كه زن از جايگاه واقعي خود خارج شده و وقتي هم نقش‌ها جابه‌جا مي‌شود، همه مناسبات جامعه برهم مي‌ريزد.

احمدي‌نژاد با اشاره به دورشدن جوامع غربي از كرامت، عشق و محبت انسان‌ها كه حاصل آن جنگ، كشتار و آوارگي در قرن اخير بوده است، يادآور شد: در حاليكه زن كانون و جوشش محبت است عده‌اي نقش مادري را ناديده گرفته و آن را بي‌اهميت نشان دادند.

وي با بيان اينكه بايد همواره از نقش مادري مراقبت كرد اظهار كرد: اگر گل وجود زن پژمرده شود، جامعه روي نشاط، محبت و زيبايي را نخواهد ديد.

رئيس جمهور تصريح كرد: برخي تصور مي‌كنند كه با برهم خوردن كانون خانواده و نقش مادر در آن، اقتصاد متحول خواهد شد در حاليكه پايه اقتصاد جامعه، اقتصاد خانواده است و مديريت اقتصاد خانواده بر عهده مادر است.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود از ارائه لايحه دولت به مجلس درباره كاهش زمان حضور زنان و مادران شاغل در دستگاه‌هاي دولتي خبر داد و گفت: دولت در تلاش است تا لايحه‌اي به مجلس ارائه دهد كه براساس آن زمان فعاليت مادراني كه در نهادهاي دولتي مشغول به كار هستند كمتر شود به طوري كه مقدار زمانيكه مادران در خانه كار مي‌كنند نيز جزو وظايف اداري آنها محسوب شود.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي، حضور سرنوشت‌ساز زنان در بالاترين مراجع تصميم‌گيري، علمي و پژوهشي كشور را مهم دانست و گفت: بايد در مرحله اول اصل كرامت زن و اصل وجود مادر را صيانت كنيم.

رئيس‌جمهور خطاب به دشمنان ملت ايران گفت: تصور از بين‌بردن اصالت‌ها و پاكي زنان ايراني با بمباران تبليغاتي و مزدورانه فرهنگي اشتباه است، چرا كه امروز زنان در تمامي عرصه‌هاي سرنوشت‌ساز، پيشتاز هستند و اين نشان‌دهنده شكست نقشه‌ها، طراحي‌ها و توطئه‌هاي دشمن است.

وي افزود: به لطف وجود زنان پاك، مؤمن و فرزندان آگاه ملت امروز هر دستي كه به سمت ايران دراز شود قبل از هرگونه فعاليت از بيخ قطع خواهد شد.

در ادامه اين مراسم رئيس جمهور از زنان نخبه و ايثارگر كشور از جمله همسران شهيدان مطهري، اندرزگو، نواب صفوي، مفتح، قدوسي، جوردي، بابابي و احمد كاظمي و همچنين مادر شهيدان جهان آرا، زين‌ الدين باقري، بروجردي، شيرودي، شهيد عباس دوران به عنوان زنان ايثارگر تجليل كرد.

در اين مراسم همچنين از تعدادي از زنان نخبه در رشته‌هاي مختلف علمي، تحقيقاتي، آموزشي و صنعتي كشور با حضور احمدي‌نژاد قدرداني شد.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن