تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814280814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عرضه Palm جديد از سوي Verizon Wireless


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: عرضه Palm جديد از سوي Verizon Wireless


تاليانيوز - شركت توليد كننده تلفن‌همراه Palm از عرضه گوشي جديد خود موسوم به Treo 755p روي شبكه مخابراتي Verizon Wireless خبر داده است.
به گزارش تاليانيوز، گوشي جديد شركت Palm قرار است با دو رنگ آبي و سبز، به صورت آنلاين به مشتركان شبكه مخابراتي Verizon فروخته شود. اين گوشي قرار است در آينده نزديك از سوي نمايندگي‌هاي رسمي اين شركت مخابراتي در دسترس كاربران قرار بگيرد.
از ويژگي‌هاي خاص گوشي هوشمند 755p مي‌توان به دارا بودن آنتن داخلي به منظور تقويت سيگنال‌هاي داخلي اشاره كرد. همچنين اين گوشي صفحه‌نمايش بزرگي را با كيفيت بالا كه قابليت لمسي نيز دارد در خود جاي داده است.
علاوه بر اين گوشي جديد Treo به منظور تسهيل در روند نوشتار نامه‌هاي الكترونيكي و پيام‌هاي نوشتاري مجهز به صفحه‌كليد كامل QWERTY است. همچنين اين گوشي داراي دوربين ديجيتال 3/1 مگاپيكسلي است.
كاربران با استفاده از گوشي Treo 755p مي‌توانند نسخه‌هاي نوشتاري كه با استفاده از نرم‌افزارهاي Word Excel و PowerPoint مشاهده و ويرايش نمايند. همچنين اين گوشي امكان مشاهده فايل‌هاي PDF را براي كاربران فراهم مي‌آورد.
گوشي Palm Treo 755p قرار است پس از در نظر گرفتن تخفيف 50 دلاري، به قيمت 99/399 دلار به همراه قرارداد دوساله به مشتركان شبكه مخابراتي Verizon Wireless عرضه شود.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن