تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/بايدها و نبايدهاي واگذاري تيم‌ها به استان‌ها/ مخالفت هيئت فوتبال تهران با انتقال تيم‌ها به شهرستان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /بايدها و نبايدهاي واگذاري تيم‌ها به استان‌ها/ مخالفت هيئت فوتبال تهران با انتقال تيم‌ها به شهرستان‌ها
خبرگزاري فارس: دبير هيئت فوتبال تهران گفت: اگر اين اتفاق روي دهد، به صورت رسمي اعلام مي‌كنيم كه راضي به انتقال تهراني‌ها نيستيم.


مصطفي شهبازي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: تيم‌هايي كه از هر شهري در سطح اول فوتبال در حال فعاليت هستند، حاصل تلاش خود تيم‌ها، مديران تربيت‌بدني و هيئت فوتبال آن استان است.
وي افزود: هر استاني كه اداره تربيت‌بدني آن فعال باشد، تيم بيشتري هم دارد. اين را هم بگويم كه تمام اين صحبت‌ها در حد حرف است و نمي‌توانيم قصاص قبل از جنايت كنيم. تا زماني كه چنين اتفاقي رخ نداده، نمي‌توانيم در مقابل آن موضع بگيريم.
دبير هيئت فوتبال تهران درباره اينكه در بين شهرستاني‌ها بحث حضور تيم‌هاي تهراني در خارج از اين استان به شدت قوت گرفته است، عنوان كرد: اين بحث حداقل در مجامع ورزشي محلي از اعراب ندارد. ما چيزي از آن نشنيديم؛ حتي از سوي سازمان تربيت بدني هم نامه‌اي رسمي مبني بر اينكه تيم‌هاي تهراني به استان ديگر منتقل شود، دريافت نكرديم.
شهبازي تاكيد كرد: اگر هر آن بخواهد چنين اتفاقي رخ دهد، ما هم به صورت رسمي اعلام مي‌كنيم كه راضي به انتقال تيم‌هاي تهراني به شهرستان نيستيم.
وي ادامه داد: در روزهاي گذشته در مورد انتقال راه‌آهن، پيكان و صباباتري صحبت‌هاي زيادي مطرح شد؛ اما همان تيم‌ها در هيئت فوتبال قراردادهاي بازيكنان خود را به ثبت رساندند؛ اما پرسپوليس و استقلال كه مي‌گويند بايد فقط اين دو تيم در تهران باشند، هنوز قراردادي را به ثبت نرساندند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن