تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليوني به وجهه غيرمشروع و منفي اسرائيل در جهان اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ليوني به وجهه غيرمشروع و منفي اسرائيل در جهان اعتراف كرد
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي تاكيد كرد، عوض كردن وجهه غيرمشروع و نامناسب اسرائيل در جهان به طرح‌هايي هدفمند كه در طولاني مدت عملي شود، نياز دارد.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "عرب 48"، "زيپي ليوني" كه در كنفرانس "وضعيت امت يهود" در مركز تحقيقات دانشگاه تل‌آويو سخنراني مي‌كرد به "غير مناسب" بودن وجهه اسرائيل در جهان اعتراف كرد.
وي افزود: ما در جهان اسطوره داوود و گوليات را به تصوير كشيده‌‌ايم، ما گوليات هستيم و فلسطينيان، داوود هستند و بايد شكاف موجود بين آن دو را از ميان برد.
گوليات در يك اسطوره‌ قديمي، پهلوان غول پيكر فلسطيني است كه شجاع ترين و نيرومندترين سربازان اسرائيلي را به جنگ تن به تن دعوت كرد. وي به دست داوود با ضربه سنگي كه بر پيشانيش زد كشته شد.
وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي تاكيد كرد، عمليات سلب مشروعيت در جهان از حق اسرائيل براي اينكه خانه ملي ملت يهود باشد، جريان دارد و بايد با برنامه طولاني مدت تغييرات هدفمندي را براي بهبود وجهه اسرائيل ايجاد كرد.
زيپي ليوني حضور فلسطينيان در اسرائيل را كه در اصل سرزمين مادري اشغال شده آنهاست منوط به قبول آن به عنوان كشور يهودي به معناي كامل كلمه با همه قوانين و بايد و نبايدهاي آن اعلام كرد.
وزير خارجه اسرائيل با اين كلام خود به طور غير مستقيم خواستار خروج فلسطينيان از فلسطين اشغالي شده است.
ليوني ادعا كرد: اعراب اسرائيل هموطن ما بوده و از حقوق مساوي برخوردارند و اين حق را دارند كه خود به عنوان فلسطيني معرفي كنند اما اگر دو كشور براي دو ملت تاسيس شود و قبول كردند در كشور يهودي بمانند بايد مقررات كشور يهودي را بپذيرند.
وي با اشاره به بحران داخلي اسرائيل گفت: همگان درك كرده‌اند دستگاه داخلي كشور فروپاشيده شده و هيچ كس نمي‌تواند بر آن اعتماد كند پس بايد چيزهايي را كه از دست داديم بازگردانيم.
ليوني يكي از دلايل بحران داخلي را بي‌ثباتي سياسي و بي‌اعتمادي مردم به سياست اسرائيل خواند و گفت، اين تنها مشكل سياستمداران نيست و مردم به ديگر دستگاه‌هاي كشور نيز بي‌اعتماد شده‌اند چون ثبات در داخل قدرت و دولت وجود ندارد و همه اصلاحات تنها در عناوين روزنامه‌ها باقي مي‌ماند.
اين وزير اسرائيلي با اشاره به توافقنامه آتش‌بس با فلسطينيان اظهار داشت، در كوتاه مدت تصميماتي براي آتش‌بس گرفته شده كه از لحاظ راهبردي قيمت بزرگي در طولاني مدت خواهد داشت.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن