تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814270546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييسي: بيداري جهان اسلام نمي‌گذارد دشمنان تعرضي به نظام جمهوري اسلامي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييسي: بيداري جهان اسلام نمي‌گذارد دشمنان تعرضي به نظام جمهوري اسلامي داشته باشند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

معاون اول رييس قوه قضاييه با اشاره به ايثارگري‌هاي شهيدان، گفت: عزت امروز ملت ما، ملت لبنان و آگاهي و هويتي كه ملت فلسطين كسب كرده‌اند ثمره خون شهيدان است. بيداري امروز جهان اسلام است كه نمي‌گذارد دشمنان تعرضي به نظام جمهوري اسلامي داشته باشند آنها از مردم متدين و دلداده‌ي اهل بيت (ع) و ولايت ما مي‌ترسند.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين ابراهيم رييسي در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير در جمع خانواده‌هاي اين شهيدان در تالار دشت بهشت گفت: هدف اين انقلاب تعالي انسان است و فلسفه‌ي تشكيل نهضت اسلامي همين بوده است.

رييسي گفت: در قانون اساسي بركات شهيداني همچون بهشتي و مطهري كاملا مشهود است و ما وظيفه داريم ياد و خاطره‌ي اين شهيدان را حفظ و حراست كنيم و آن را به نسل‌هاي بعد منتقل كنيم. چرا كه شهيدان مظهر و نماد مقاومت و پايداري امت اسلامي است.

معاون رييس قوه قضاييه در ادامه فضاي حاكم بر قوه قضاييه را حركت در راستاي اهداف بلند شهيدان دانست و گفت: دغدغه‌ي دستگاه قضايي اجراي عدالت، رسيدگي سريع و دقيق به پرونده‌هاي قضايي و شكايت‌هاست و اين حركت در آن جهتي است كه مورد نظر شهيدان و امامشان بوده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن