تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه:كليه ادارات كرمانشاه زمينهاي خود را در اختيار مسكن مهر قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار كرمانشاه:كليه ادارات كرمانشاه زمينهاي خود را در اختيار مسكن مهر قرار دهند
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مجيد غفوري گفت: تمام دستگاهها و ادارات اجرايي استان در راستاي اجراي مصوبه مجلس ملزم به در اختيار گذاشتن زمينهاي خود به ستاد مسكن استان جهت ساخت مسكن براي اقشار كم درآمد و تحقق يافتن طرح مسكن مهر در استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر دركرمانشاه، مجيد غفوري صبح يكشنبه در جلسه ستاد مسكن استان كرمانشاه اظهار داشت: مسئولان بايد تمام وقت و تلاش خود را براي بهره گيري هر چه بيشتر از تسهيلات و امكانات در نظر گرفته شده در راستاي خدمت هر چه گسترده تر به مردم به كار گيرند.

وي با اشاره به قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن كه در تاريخ 25 ارديبهشت ماه سال جاري در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيده، افزود: رئيس جمهور جهت اجراي اين طرح تاكيدات بسياري داشته اند از هيچ گونه قصور و كوتاهي از هيچ دستگاهي در راستاي اجراي اين طرح پذيرفتني نيست و تمامي دستگاهها بايد از مصوبه مجلس حمايت و پشتيباني و زمينهاي خود را در اختيار مراجع تعيين شده قرار دهند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به تخصيص اعتبارات و تسهيلات بنگاههاي اقتصادي كوچك زودبازده به استان طي سالهاي گذشته گفت: با هدف ايجاد كار و توليد و كاهش بيكاري حدود 700 ميليارد تومان تسهيلات به متقاضيان استان كرمانشاه پرداخت شد و به تازگي نيز استان به جهت استفاده مطلوب از اين تسهيلات مورد تقدير قرار گرفت.

وي افزود: خوشبختانه ظرفيت و توانمنديهاي استان بيش از اين است بنابراين در جهت استفاده از تسهيلات طرح مسكن بايد تلاش گسترده اي صورت گيرد و از اين موقعيت به عنوان يك فرصت ويژه جهت مسكن دار شدن اقشار مختلف جامعه و مقابله با گراني مسكن و زمين استفاده شود.

غفوري با تاكيد بر اينكه مسئولان همواره بايد فرصتها را غنيمت بشمارند، خاطرنشان كرد: يك فرصت بسيار مناسب در سراسر كشور براي خانه دار شدن افراد فاقد مسكن فراهم شده است و استانهايي موفق خواهند بود كه از اين طرح به عنوان يك فرصت استفاده كنند.

رئيس ستاد مسكن استان كرمانشاه بيان داشت: بدون شك با ساخت بيش از 50 هزار واحد مسكوني در استان قيمت زمين و مسكن كاهش كاهش خواهد يافت و از سوي ديگر زمينه نشاط، شادابي و اميدواري نزد متقاضيان و افراد فاقد مسكن به وجود خواهد آمد و ديگر به دنبال مشكلات مربوط به مسكن نخواهند بود.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: ضرورت دارد كه تمامي دستگاهها با يك روحيه و تفكر جهادي اين موضوع را با جديت پيگيري كنند.

وي خاطرنشان كرد: تفكر انقلابي بايد به طور دائم به دنبال حل مشكلات مردم باشد و تصميمي كه امروز نياز است اتخاذ شود نبايد به فردا موكول شود .

در ادامه جلسه رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان كرمانشاه نيز يادآور شد: اقدامات لازم براي ساخت 56 هزار واحد مسكوني در استان در سال جاري صورت گرفته و براي اجراي طرح ساماندهي مسكن در شهر كرمانشاه سه منطقه در نظر گرفته شده كه به زودي پس از بررسيهاي نهايي عمليات اجرايي آنها شروع خواهد شد.

سعيدمرادي افزود: همزمان با اجراي ساخت مسكن در مناطق موردنظر اقدامات مختلفي از قبيل خاكبرداري، جدول گذاري، ساماندهي معابر، آسفالت و ايجاد تاسيسات زيربنايي و احداث مساجد نيز دنبال خواهد شد.

وي اقدامات انجام شده در اجراي طرح مسكن در شهرستانهاي اسلام آباد، سنقر، سرپل ذهاب، هرسين، گيلانغرب، كنگاور، قصرشيرين، پاوه، جوانرود و روانسر را تشريح كرد.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن