تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803722331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عده اي با تعمد مي خواهند بيمارستان هاي دولتي آبرومند نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: عده اي با تعمد مي خواهند بيمارستان هاي دولتي آبرومند نباشند
بايد ديد چرا فضاي اورژانس در بيمارستان هاي تحت پوشش اين دانشگاه خوب عمل نمي كند و همچنين بايد ميزان رضايتمندي مريضان را بعد از مرخص شدن ارزيابي كرد.
وزير بهداشت و درمان گفت: نگراني من در سطح دانشگاه علوم پزشكي تهران اين است كه عده اي از روي عمد مي خواهند كه بخش هاي درماني دولتي آبرومند عمل نكنند.
دكتر كامران باقري لنكراني در ديدار با اعضا و روساي دانشگاه علوم پزشكي تهران افزود: از همكاران مي خواهم تا كمك كنند نقاط ضعف را از بين ببريم و نگذاريم كساني كه مي خواهند با آبروي بخش هاي دولتي بازي كنند موفق شوند چرا كه براي اهداف خود هزينه مي كنيم.
وي ادامه داد: بايد ديد چرا فضاي اورژانس در بيمارستان هاي تحت پوشش اين دانشگاه خوب عمل نمي كند و همچنين بايد ميزان رضايتمندي مريضان را بعد از مرخص شدن ارزيابي كرد.
لنكراني گفت: نبايد فقط مشكلات و حل آنها را در تعرفه هاي پزشكي ديد بلكه با طراحي اقدامات جديد ميزان رضايتمندي مردم و خدمت رساني را افزايش داده و مشكل در آمد هيات علمي را نيز مي توان حل كرد.
وي از طراحي كلينيك هايي كه در بعضي از بيمارستان ها مانند شهرستان يزد رقمي را به عنوان تن خواه گرفته و از اين طريق مشكل درآمدي هيات علمي را حل كرده استقبال كرد و افزود: دانشگاه علوم پزشكي تهران متناسب با ظرفيت هاي در اختيار داشته عمل نكرده و بنابراين بايد انگيزه هايي را در آن ايجاد كنيم.
**از حدود 5 هزار تخت مصوب 4 هزار تاي آن فعال است
وزير بهداشت و درمان گفت: تعداد تخت هاي موجود و مصوب تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي تهران پنج هزار و 746 تخت بوده در حالي كه چهار هزار و 416 تاي آن فعال شده است.
وي با انتقاد از فعال بودن 78 درصدي تخت هاي بيمارستاني افزود: اين امر بيانگر اين است كه از تمام ظرفيت ها استفاده نمي شود در حالي كه ميانگين استفاده از تخت ها 65 درصد بوده و چنانچه در همه بخش ها بيشتر شود بايد به فكر جايگزيني براي آن بود.
باقري لنكراني ادامه داد: وظيفه خدمت رساني در جنبه هاي مختلف درماني فقط مريض ديدن نيست بلكه آموزش رساني هم نوعي خدمت است.
وي گفت: قبول دارم كه در اين حوزه كمبود بودجه را شاهد هستيم و اين در كنار رشد 38 درصدي اعتبارات آموزشي دانشگاه تهران طي يكسال گذشته كه بيشتر صرف حقوق و دستمزد شده جاي دفاعي نگذاشته است.
وزير بهداشت و درمان مشكل اعتبارات را در همه كشورهاي بزرگ و صنعتي امري غير قابل انكار دانست و گفت: همه دنيا گرفتار كمبود منابع است حتي در آمريكا كه ولخرج ترين كشور در زمينه سلامت بوده و 7/16درصد از سهم GPD را صرف سلامت مي كند باز هم مشكلاتي در آن ديده مي شود.
لنكراني با اشاره به بيشترين و بهترين ورودي كشور در رشته پزشكي در دانشگاه تهران افزود: با وجود بالا بودن عدد مطلق تعداد اساتيد و افراد المپيادي ولي در رضايتمندي دانشجو، حضور اساتيد، ميزان تماس موثر آموزشي و توانمندي دانشجويان به نتيجه خوبي نمي رسيم.
وي گفت: متاسفانه بيشترين درصد قبولي نسبت به دانشجو در پذيرش دستيار به دانشگاه علوم پزشكي تهران اختصاص نمي آيد و اين بيانگر ضعف در فرآينده ها است و بايد براي آموزش وقت بيشتري صرف كرد.
وزير بهداشت با اشاره به اتمام رسيدن چند پروژه غير تمام بيمارستاني در سال جاري تصريح كرد: در زمينه تقحيقات بايد حركتي رسالت مدار و هدفمند را ايجاد كرد.
** هدف مذاكرات بين المللي افزايش توامندي ها شود
لنكراني افزود: وقتي در مورد همكاري هاي بين المللي در زمينه تحقيقات صحبت مي شود نبايد هدف مطرح شدن مقاله ايراني در صحنه بين الملل باشد بلكه بايد ديد هدف از اين كار مشترك چه ميزان در افزايش توانمندسازي كشور موثر است.
وي بر همسوگرايي بخش هاي مختلف دانشگاه علوم پزشكي تهران تاكيد كرد و گفت: به دليل توانمندي و تلاش هاي موثر اين دانشگاه است كه توقعات زيادي از آن مي رود.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن