تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تربيت بدني: براي همه تابستان مردم، برنامه تدارك ديده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سازمان تربيت بدني: براي همه تابستان مردم، برنامه تدارك ديده ايم
سازمان تربيت بدني برنامه هاي اين سازمان را براي پركردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اعلام كرد.
معاون ورزش همگاني سازمان تربيت بدني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر درباره برنامه هاي اين سازمان براي فصل تابستان و پركردن اوقات فراغت دانش آموزان گفت : در برنامه هاي مخلتف امسال سازمان تربيت بدني به ورزش روستايي و عشايري نيز پرداخته خواهد شد.

محمد هادي حسام ادامه داد : كشتي با چوخه استان خراسان شمالي ،جشنواره قره تپه در آذربايجان شرقي و جشنواره ورزشي كردستان از جمله برنامه هايي است كه با كمك فدراسيون ورزشي روستايي و عشايري و فدراسيون ورزش هاي همگاني برگزار مي شود .

وي افزود : مسابقات مختلف در رشته هاي فوتبال ، فوتسال ، واليبال ، واليبال ساحلي ، تيراندازي ،كشتي ، پينگ پنگ و اسب سواري در رده هاي آقايان و بانوان برگزار مي شود.

معاون سازمان تربيت بدني درباره برنامه هاي اين سازمان در شهرها هم گفت : همه ادارات تربيت بدني استان موظف به برگزاري مسابقات محلات هستند، همچنين ورزش صبحگاهي در پارك ها و ورزش در سالن هاي ورزشي متعلق به سازمان تربيت بدني برگزار مي شود .

حسام ادامه داد : پياده روي هاي بزرگ خانوادگي و جشنواره هاي ورزشي هم در سطح شهر در طول فصل تابستان برگزار مي شود.

معاون ورزش همگاني سازمان تربيت بدني اعلام كرد: جشنواره هاي ورزشي از جمعه اين هفته در استان هاي مختلف كشور و با شركت مردم و سازمان هاي مربوط آغاز مي شود.

حسام گفت : در همه اعياد ملي و مذهبي ايران از قبيل تولد حضرت علي عليه السلام و ميلاد حضرت صاحب الزمان هم جشنواره هاي ورزشي مختلف و همايش هاي پياده روي برگزار مي شود .

معاون ورزش همگاني سازمان تربيت بدني درباره تفاهمنامه بين فدراسيون ورزش هاي همگاني و وزارت آموزش و پرورش گفت : براي ورزش دانش آموزان در فصل تابستان از فضاي ورزشي مدارس استفاده مي شود و در زمان هاي مشخص شده دانش آموزان مي توانند در مدارس به ورزش بپردازند .

وي درباره گراني اماكن ورزشي براي استفاده عموم مردم هم گفت : براي اينكه سلامت و نشاط در جامعه وجود داشته باشد بايد هزينه كنيم. در كشور آلمان براي هر سرمايه گذاري كه انجام مي شود سه و دو دهم آن پول را براي مسائل بهداشتي - ورزشي صرف مي كنند.

محمد هادي حسام به هزينه هاي زياد اماكن ورزشي از جمله استخرها اشاره و تصريح كرد : چاره اي نيست جز اينكه بايد مقداري از اين هزينه ها توسط مردم تامين شود ولي سازمان تربيت بدني به همه اماكن خود دستور داده است كه در قيمت هاي خود بيشترين تخفيف را به مردم بدهند.

اين مقام مسئول در سازمان تربيت بدني در باره وضع ورزش كيك بوكسينگ و وجود اختلاف ميان سازمان تربيت بدني و فدراسيون كاراته را تكذيب و تاكيد كرد : سازمان تربيت بدني تصميم گرفته است كه از اين پس ورزش كيك بوكسينگ فقط در يك فدراسيون فعاليت كند .

حسام تصريح كرد : نمي شود با اضافه كردن يك پسوند به ورزش كيك بوكسينگ در دو فدراسيون ورزش هاي رزمي و فدراسيون كاراته به فعاليت در آن پرداخت .
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1738]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن