تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814257260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب معجم مفهرس الفاظ قرآن پس از بازنويسي منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كتاب "معجم مفهرس الفاظ قرآن" پس از بازنويسي منتشر شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كتاب "معجم مفهرس الفاظ قرآن كريم" نوشته "محمد فواد عبدالباقي" پس از بازنويسي از سوي دفتر پژوهش و نشر سهروردي چاپ و منتشر شد.


"محمد باقر صدري" با استفاده و اقتباس از " المعجم المفهرس لالفاظ القرآن الكريم" اثر محمد فواد عبدالباقي نسخه ديگري از كتاب را به شكل جديد و الفبايي ارايه كرده است.
به گزارش ايرنا، افزودن متن قرآن به خط عثمان طه با همان صفحه گذاري در معجم از جمله ويژگي ها و امتيازات اين اثر بازنويسي شده است.
از ديگر خصوصيات اين اثر بازنويسي شده آن است كه مولف ضمن هدايت خواننده به شماره سوره و آيه و يا مكي و مدني بودن آن، نشاني صفحه آيه را نيز بيان كرده است.
در اين معجم بر خلاف معجم هاي پيشين، يافتن كلمات بر اساس شيوه الفبايي است و از شيوه ريشه اي لغات كه در معجم المفهرس عبدالباقي معمول است پرهيز شده است.
مولف همچنين با آوردن بخشي از آيه كه معنا را برساند و نيز اعراب گذاري آيات و رنگي كردن واژه مورد نظر و درشت نويسي آن تلاش كرده تا كاستي هاي قبلي را جبران كند.
كتاب معجم مفهرس الفاظ قرآن در شمارگان دو هزار و 550 نسخه و با قيمت 185هزار ريال از سوي دفتر پژوهش و نشر سهروردي چاپ و منتشر شده است.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2813]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن