تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814314803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از امروز ؛توزيع گازوئيل با كارت هوشمند سوخت آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از امروز ؛توزيع گازوئيل با كارت هوشمند سوخت آغاز شد
دور سوم سهميه بندي بنزين و اجراي طرح سوخت گيري با كارت هوشمند گازوئيل از امروز به صورت رسمي در سراسر كشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور سوم سهميه بندي بنزين در حالي از ساعت 24 شب گذشته در سراسر كشور شروع شد كه تغييراتي در سهميه برخي از خودروها داده شده بود و خودروهاي وارداتي نيز از دريافت بنزين وارداتي محروم شده بودند. از ديگر تغييراتي كه در دور جديد سهميه بندي بنزين صورت گرفت مي توان به حذف كوپن بنزين و عرضه بنزين سوپر با نرخ 540 تومان اشاره كرد.

همچنين طرح سوخت گيري با كارت هوشمند براي خودروهاي ديزلي نيز با تاخيري يك ماهه از امروز كليد خورد. اين در حالي است كه گفته مي شود در حال حاضر 88 درصد جايگاه هاي عرضه گازوئيل به دستگاه هاي كارتخوان مجهز شده اند و تا پايان تير همه جايگاه ها براي عرضه گازوئيل با كارت هوشمند سوخت آماده خواهد شد.

همچنين در حال حاضر از حدود 700 هزار خودروي گازوئيل سوز حدود 380 هزار خودرو كارت سوخت گازوئيل دريافت كرده اند، ضمن اينكه به گفته رئيس جايگاهداران سوخت سراسر كشورحدود 70 هزار كارت هوشمند سوخت نفت گاز نيز به دلايل مختلف از جمله مشكل آدرس در باجه هاي پست معطل مانده است.

همچنين به طور موقت به جايگاهداران ، كارت هوشمند عرضه گازوئيل با ظرفيت بالا داده شده تا افرادي كه فاقد كارت هستند بتوانند فعلا با استفاده از آن سوخت گيري كنند. تفاوت كارت هوشمند بنزين و گازوئيل اين است كه همه كارتهاي هوشمند گازوئيل پيش از تحويل به دارندگان خودروهاي ديزلي رمزدار شده است.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن