تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت اصفهان: نظام حقوقي غرب از زن برده ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت اصفهان: نظام حقوقي غرب از زن برده ساخته است
خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: نظام حقوقي غرب نشان‌دهنده بردگي، شهوت و بي بندوباري زنان دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، محمد تقي رهبر ظهر امروز در خطبه‌هاي پيش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: استعمارگران و خيانتكاران با مطرح كردن مسئله حقوق زن در نظر دارند با انقلاب‌زدايي، حجاب‌زدايي و الگو قرار دادن زنان غربي، بي‌حيايي و لجام گسيختگي را به كشور تحميل كنند.
وي با اشاره به اينكه الگوي زن ايراني و مسلمان حضرت زهرا (س) است، افزود: در دنياي امروز با آلت دست قرار گرفتن مسئله بدحجابي از سوي استعمارگران، اين معضل بزرگ داراي ابعاد سياسي شده است.
امام جمعه موقت اصفهان بيان داشت: رسانه‌ها، صدا وسيما، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و مسئولان ارگان‌هاي مختلف با نظارت صحيح، عاقلانه و روش‌هاي مدبرانه بايد با معضل بزرگ بدحجابي برخورد كنند.
وي با بيان آمار بالاي اختلافات و طلاق در خانواده جوان معاصر در ايران تصريح كرد: دليل اين بحران، ايمان ضعيف، نبود تقوي بين زن و مرد، درست عمل نكردن به وظايف خود و ارتباطات ناصحيح است.
رهبر با تاكيد بر اينكه زنان و جوانان با قرار دادن ايمان در زندگي خويش، مي‌توانند از طلاق دور بمانند، اظهار داشت: جوانان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) كه اسوه بزرگ همسر، مادر و زن نمونه دنيا بود از فتنه‌ها و دستاويزهاي استعمارگران دور خواهند ماند.
وي در ادامه با اشاره به معضل خشكسالي، كم آبي و بالا رفتن قيمت‌ها گفت: مردم جامعه در روزهاي سخت بايد حدود الهي را از راه تقوا رعايت كنند.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي افزود: اين بحران‌ها نيز امسال بايد با مديريت صحيح سامان‌دهي و نبايد مشكلات مذكور موجب تضعيف و شكست نظام اصولگرايان شود.
وي همچنين به ابزارهاي تبليغي اسلام اشاره كرد و بيان داشت: محور جلسات سوگواري به عنوان ابزار تبليغي اسلام نبايد بر مبناي مداحي و شعرخواني باشد، بلكه سخنراني و مباحث قرآني بايد محور اين جلسات قرار گيرد.
رهبر با تاكيد بر اينكه مبناي جلسات سوگواري و فاتحه در اصفهان بايد متحول شود، خاطرنشان كرد: اين تحولات با مديريت صحيح مساجد و برنامه‌ريزي صحيح ائمه جماعات مساجد در راستاي اصول اسلامي انجام مي‌شود.
انتهاي پيام/م
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن