تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم توديع و معارفه مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مراسم توديع و معارفه مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد
گروه خبرنگاران افتخاري / ياسر شريعتي: در مراسمي مديركل جديد روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم معرفي و از زحمات مدير كل پيشين قدرداني شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، در اين مراسم كه روز پنج‌شنبه 30 خردادماه برگزار شد، طي احكامي از سوي رياست دفتر تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام «محمد كياني» به عنوان مديركل جديد و حجت‌الاسلام «صادق گلزاده»، مديركل سابق به عنوان مشاور در امور روحانيون معرفي شد.

در ابتداي اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين «رباني»، رئيس دفتر تبليغات اسلامي پيشينه دفتر تبليغات اسلامي را پشتوانه محكمي براي تحول‌هاي مطلوب دانست و گفت: امروز بايد روابط عمومي شرايط جديدتري را رغم بزند و با تحول در ساختار خود نماي بيروني از ابتكار عمل بيشتري برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام رباني افزود: دفتر تبليغات اسلامي با توجه به تلاش‌هايي كه انجام داده و قدم‌هاي بزرگي كه برمي‌دارد، بايد به خوبي معرفي شود و سازوكار بهره‌گيري از اين ظرفيت گسترده براي نظام اسلامي فراهم آيد.

رئيس دفتر تبليغات اسلامي حجت‌الاسلام «گلزاده»، مديركل سابق روابط عمومي را داراي امتيازات خدادادي ويژه‌ و نفوذ كلام مخصوصي در بين مسؤلان برخوردار خواند و افزود: ايشان نماينده مجسم دفتر تبليغات اسلامي بوده است و از تلاش‌هاي مجدّانه و بي‌پيرايه ايشان تقدير و تشكر مي‌كنم.

حجت‌الاسلام رباني خاطرنشان كرد: با توجه به سابقه علمي درخشان حجت‌الاسلام گلزاده از ايشان به عنوان مشاور در امور روحانيون استفاده خواهيم كرد تا حلقه وصلي بين روحانيون و دفتر تبليغات اسلامي باشد.

رئيس دفتر تبليغات اسلامي با اشاره به سابقه كاري و تخصص حجت‌الاسلام «محمد كياني» در زمينه روابط عممومي اظهار اميدواري كرد.

وي با سياست روشن و به روز كردن و انسجام كارها به گونه‌اي به معرفي دفتر تبليغات اسلامي بپردازد تا قدر و منزلت آن مشخص شود.

در ادامه حجت‌الاسلام صادق گلزاده با اشاره به سوابق علمي و اجرايي خود گفت: در سال 1373 به حكم حجت‌الاسلام والمسلمين جعفري گيلاني، رئيس وقت دفتر تبليغات اسلامي، از معاونت مركز تحقيقات و پژوهش‌هاي اسلامي به مديريت كل روابط عمومي و امور بين‌الملل منتقل شدم.

حجت‌الاسلام گلزاده با تقدير از زحمات اعضاي روابط عمومي گفت: اگر روابط عمومي برجستگي و موفقيتي داشته است با همكاري اين همكاران بوده است.

مشاور رئيس دفتر تبليغات اسلامي در امور روحانيون، وظيفه‌گرايي و تكليف‌گرايي را از محورهاي فعاليت‌هاي طلبگي خود دانست و گفت: در اين مدت رابطه مراجع عظام تقليد و رؤساي سه قوه و مسؤولان بلندپايه كشور با دفتر تبليغات اسلامي نزديك‌تر شد.

حجت‌الاسلام گلزاده در پايان اظهار كرد: حجت‌الاسلام كياني از ما جوان‌تر است و اميدواريم در سال نوآوري، تلاش نوآورانه كنند.

در پايان حجت‌الاسلام محمد كياني با اشاره به مقوله روابط عمومي گفت: امروز كارشناسان به اين مقوله به كاركردهاي مديريتي آن نگاه مي‌كنند و با اين نگاه به روابط عمومي روزمرگي روابط عمومي از بين مي‌رود.

وي روابط عمومي را پشتيبان هر سازمان دانست و گفت: ميزان موفقيت هر سازماني به اندازه موفقيت روابط عمومي آن است.

رئيس روابط عمومي و امور بين‌الملل دفتر تبليغات اسلامي گفت: روابط عمومي خوب مي‌تواند بحران‌ها را زودتر پيش‌بيني و از آن جلوگيري كند.

حجت‌الاسلام كياني تشخيص خواسته‌هاي مخاطبان را از رسالت‌هاي مهم روابط عمومي خواند و گفت: با روابط عمومي خوب سازمان در جهت فعاليت‌هاي واقعي خود قرار مي‌گيرد و خيزش آينده با توجه به روابط عمومي قوي صورت مي‌پذيرد.

وي با اشاره به تلاش‌هاي 13 ساله حجت‌الاسلام گلزداه در دفتر تبليغات اسلامي اظهار كرد: ايشان از ويژگي‌هاي منحصر به فردي برخوردار است.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن