تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804061133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعطاي خطوط اعتباري جديد توسط بانك توسعه صادرات ايران به بانك‌هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: اعطاي خطوط اعتباري جديد توسط بانك توسعه صادرات ايران به بانك‌هاي خارجي
بانك توسعه صادرات ايران آمادگي دارد با اعطاي خطوط اعتباري جديد به بانك‌هاي خارجي، زمينه حضور صادركنندگان و پيمانكاران ايراني را در كشورهاي مختلف بيش از پيش فراهم آورد.
به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، كورش پرويزيان در ديدار با رايزنان بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي هدف صادراتي اعلام كرد: بانك توسعه صادرات ايران آمادگي دارد با تامين مالي بانك‌هاي خارجي پس از ارزيابي و تعيين سقف اعتباري هر يك از آنها نسبت به تامين مالي آن بانك‌ها اقدام كرده تا امكان «خريد مدت‌دار كالاها و خدمات ايراني» فراهم شود.
مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران افزود: اين خطوط اعتباري مي‌تواند سهم بسيار بزرگي از بازارهاي مستعد آن كشورها را براي صادركنندگان و پيمانكاران ايراني فراهم كند.
وي در تشريح روند اعتبار خريدار بيان داشت: در اعتبار خريدار، تسهيلات ارزي را به خريدار يا كارفرماي خارجي مانند دولت، سازمان‌هاي دولتي يا خريداران خصوصي خارجي اعطا مي‌كنيم و در مقابل براي اين اعتبار نياز به تضاميني داريم كه وثايق ما محسوب مي‌شوند تا پول‌هاي پرداختي بازپرداخت شوند. از اين رو، اين فرصت براي پيمانكاران و فروشندگان وجود دارد كه يك خريد مدت‌دار را به طرف خريدار اعطا كنند.
پرويزيان با اعلام اين مطلب كه جمهوري اسلامي ايران پتانسيل آن را دارد كه مركز تجارت منطقه‌اي باشد، گفت: مدل حركت و ديپلماسي اقتصادي ما بايد يك مدل و حركت رو به جلو باشد به گونه‌اي كه ابتدا بازارها را شناخته، شيوه‌ها و راه‌هاي ورود به بازارهاي هدف را در تمامي بخش‌هاي اقتصادي بررسي كرده و نهايتا فعاليت‌هايمان را در آن كشورها توسعه دهيم.
رييس هيات‌مديره بانك توسعه صادرات ايران با اعلام آمادگي براي تجهيز منابع مالي كشورهاي هدف صادراتي گفت: اين بانك امكان تنوع سازي فعاليت‌ها را در بخش‌هاي مختلف اقتصادي فراهم كرده به گونه‌اي كه علاوه‌بر بهره‌گيري از روش‌هاي موجود تامين مالي از ساير روش‌هاي جايگزين از جمله تامين مالي صادرات مجدد (ري اكسپورت) نيز استفاده مي‌كند.
وي تصريح كرد: بانك توسعه صادرات ايران، براي اعتبار اسنادي مدت‌داري كه بانك‌هاي خارجي به نفع صادر‌كننده ايران باز مي‌كنند «خريد دين» انجام مي‌دهد كه اين امر منجر مي‌شود صادر‌كننده ايراني خيلي زودتر به وجوه حاصل از صادرات دست يابد تا بتواند صادرات مجددي را صورت دهد.
مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران گفت: چنانچه براي صادر كننده‌هاي ايراني از طرف خارجي، اعتبار اسنادي گشايش شود بانك توسعه صادرات ايران آن را به صادر‌كننده ابلاغ كرده و تسهيلاتي را حداكثر معادل 90‌درصد مبلغ اعتبار اسنادي براي تهيه و تدارك كالا و نهايتا صدور آن پرداخت مي‌كند.
وي همچنين به تسهيلات اعتبار فروشنده نيز اشاره كرد و گفت: تسهيلات ارزي در قالب اعتبار فروشنده به صورت تامين سرمايه در گردش، تامين مالي پروژه‌ها و سرمايه‌گذاري در خارج از كشور اعطا مي‌شود كه فروشنده متعهد به بازپرداخت اعتبار خواهد بود.
پرويزيان در خصوص كشورهايي كه بانك توسعه صادرات خط اعتباري اي را براي آنها تصوب كرده است، گفت: مي‌توانيم كالاهاي ايراني را به آن كشورها صادر و در مقابل كالاهاي مورد نياز كشورمان را از آنها خريداري كنيم و تامين مالي اين روش از نظر بانك پذيرفته شده است.
در اين ديدار كه در ساختمان مركزي بانك توسعه صادرات ايران برگزار شده بود، رايزنان بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي هدف به طرح ديدگاه‌ها، نظرات و سوالات خود پرداخته و پيشنهادهايي را جهت همكاري‌هاي بيشتر با بانك توسعه صادرات ايران ارائه كردند.
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن