تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهاد اسلامي: درباره توافق آتش‌بس در غزه ملاحظاتي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهاد اسلامي: درباره توافق آتش‌بس در غزه ملاحظاتي داريم
خبرگزاري فارس: يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين اعلام كرد، با وجود اينكه اين جنبش ملاحظاتي درباره توافق آتش‌بس در غزه ميان مبارزان فلسطيني با رژيم صهيونيستي دارد ولي هرگز در برابر اجراي اين توافق مانع‌تراشي نخواهد كرد.


به گزارش فارس، "نافذ عزام"در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه درباره توافقنامه آتش‌بس شش ماهه ميان مبارزان فلسطيني و رژيم صهيونيستي گفت: با وجود اينكه جهاد اسلامي ملاحظاتي درباره توافق آتش‌بس در غزه دارد ولي هرگز در روند اجراي اين توافق مانع تراشي نمي‌كند.
عزام نافذ افزود: جهاد اسلامي علاقمند به يگانگي و همسويي در مواضع فلسطينيان است و براي لغو تحريمهاي اسرائيل تلاش مي‌كند.
اين مقام بلند‌پايه جهاد اسلامي خاطرنشان كرد، اين جنبش هيچ توافق آتش‌بس را با اسرائيل كه از صبح پنجشنبه به مرحله اجرا در مي‌آيد، امضا نكرده است ولي مواضع‌ خود را با تاكيد بر ملاحظات و شروط، به طور شفاهي به اطلاع برادران مصري و جنبش حماس رسانده است.
وي از مهم‌ترين ملاحظات اين جنبش در قبال توافق آتش را به جدايي بين كرانه باختري رود اردن و نوار غزه مرتبط دانست و گفت اين آتش‌بس شش ماهه تنها در نوار غزه به مورد اجرا گذاشته مي‌شود و مقامات مصري تلاش مي‌كنند كه اين توافق را در آينده در مناطق كرانه باختري گسترش و تعميم دهند.
وي افزود علاوه بر آن، در متن اين توافقامه، به طور شفاف به مسئله بازگشايي گذرگاه رفح اشاره نشده است و مذاكرات و تماس‌ها يك هفته بعد از برقراري آتش‌بس، در مصر با هيئت حماس، تشكيلات خودگردان فلسطين و هيئتي اروپايي براي دستيابي به توافقي در خصوص بازگشايي گذرگاه "رفح" پي‌گيري خواهد شد.
عزام نافذ در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چنانچه اسرائيل به حملات خود در كرانه باختري ادامه دهد، واكنش اين جنبش چه خواهد بود، گفت : در اين باره با ديگر گروههاي فلسطيني رايزني خواهيم كرد.
آتش‌بس بين فلسطينيان و رژيم صهيونيستي از ساعت شش صبح فردا (پنجشنبه) به مورد اجرا در مي‌آيد و بر اساس آن بايد تمامي اقدامات نظامي از سوي دو طرف متوقف شود.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن