تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/يورو ‌٢٠٠٨/ گفت‌وگوي خبرنگار توتو اسپرت با ايسنا بوكيو: منتظر دگرگوني بزرگ در تيم ملي ايتاليا پس از پايان يورو ‌٢٠٠٨ باشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /يورو ‌٢٠٠٨/ گفت‌وگوي خبرنگار توتو اسپرت با ايسنا بوكيو: منتظر دگرگوني بزرگ در تيم ملي ايتاليا پس از پايان يورو ‌٢٠٠٨ باشيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

ساندرو بوكيو خبرنگار 46 ساله‌ي روزنامه‌ي سرشناس توتو اسپرت در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در زوريخ از دگرگوني بزرگ در تيم ملي ايتاليا پس از پايان يورو 2008 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از زوريخ بازي ايتاليا برابر فرانسه حكم مرگ و زندگي براي ايتاليايي‌ها را دارد.

**نمايش قهرمان جام جهاني 2006 آلمان تا كنون اميدواركننده نبود

بوكيو درباره‌ي علت‌هاي ناكامي ايتاليايي‌ها و نمايش ضعيف مردان دونادوني در اين رقابت‌ها گفت: عوامل زيادي در اين ناكامي تاثيرگذار هستند.

نخست بايد به خستگي بازيكنان و ستارگاني چون لوكاتوني و آسيب‌ديدگي بازيكنان بزرگي همانند كاناوارو اشاره كرد. كاناوارو تنها يك بازيكن تاثيرگذار در خط دفاعي نيست، او يك رهبر در تيم ملي ايتالياست و بنابراين نبودنش در ميدان آسيب بزرگي به تيم ملي ايتاليا مي‌زند.

درباره‌ي لوكا توني هم بايد بگويم همه از اين بازيكن انتظار بسيار بيشتري داشتند تا با گل‌هايش براي ايتاليا موفقيت‌آفرين باشد. اما توني خسته به نظر مي‌رسد و گويا بازي‌هاي باشگاهي در آلمان او را خسته كرده است و براي يورو 2008 آماده نيست.

خبرنگار با تجربه‌ي ايتاليايي درباره‌ي بازي‌هاي ايتاليا در گروهي كه بسياري آن را گروه مرگ مي‌دانند نيز گفت: در بازي با هلند حدود يك ساعت افتضاح بازي كرديم. همه چيز بد بود. بازيكنان فضاي زيادي به حريف دادند. نتيجه هم هماني شد كه ديديد. برابر روماني به نسبت خوب بوديم اما باز هم نمايش اميدواركننده‌اي نبود.

**پس از يورو 2008 چه دگرگوني‌هايي در تيم ملي ايتاليا به وجود خواهد آمد؟ آيا رسانه‌هاي ايتاليا آماده‌اند تا دونادوني و مردانش را در صورت ناكامي و حذف زودهنگام قرباني كند؟

بوكيو در اين‌باره به خبرنگار ايسنا گفت: همه چيز پس از پايان يورو دگرگون خواهد شد. به نظر من هم مربي و هم بازيكنان بسياري تيم را ترك خواهند كرد. دونادوني تا جام جهاني 2010 با فدراسيون فوتبال ايتاليا قرارداد امضا كرده است. با اين حال شرطي در قرارداد وجود دارد كه براساس آن چنان‌چه ايتاليا از يورو 2008 حذف شود، فدراسيون فوتبال ايتاليا 10 روز فرصت دارد درباره‌ي اخراج دونادوني تصميم بگيرد. از سوي ديگر ليپي مربي تنبلي در يادگيري زبان‌هاي ديگر از جمله انگليسي است، پس ترجيح مي‌دهد يا دوباره در تيم ملي باشد با در يوونتوس. بايد ديد چه اتفاقي مي‌افتد.

كارشناس فوتبال ايتاليا در پايان گفت‌وگو با ايسنا ابراز اميدواري كرد ليپي در بازي دوستانه‌ي ماه اوت برروي نيمكت مربي‌گري لاجوردي پوشان بنشيند.

در فاصله‌ي چند ساعت مانده به بازي بزرگ يورو 2008 ميان تيم‌هاي ملي فرانسه و ايتاليا هواداران دو تيم پيرامون ورزشگاه جمع شده‌اند و گروهي در پي بليط بازي هستند. گروهي هم در حال وارد شدن به ورزشگاه هستند. بيشتر اين هواداران اميدوارند كه هلند با انجام يك بازي جوانمردانه روماني را شكست دهد تا تكليف دو تيم ايتاليا و فرانسه در ديدار زوريخ رقم بخورد، اما در پايتخت سوييس هواداران هلند سر از پا نمي‌شناسند و بار ديگر برن را به رنگ نارنجي در آورده‌اند.

يكي از اين هواداران به خبرنگار ايسنا گفت: مي‌خواهيم در اين رقابت‌ها قهرمان شويم و در تمام بازي‌ها پيروز باشيم؛ اگرچه برابر روماني ممكن است با تركيب اصلي وارد ميدان نشويم، با اين‌حال، اين تيم را شكست مي‌دهيم تا جوانمردانه به دور بعد برسيم.

بر اساس گزارش خبرنگار ايسنا هوا در زوريخ ابري است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن