تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820495048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح:نظم وانضباط از اركان نيروهاي مسلح است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح:نظم وانضباط از اركان نيروهاي مسلح است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): "محمد كاظم بهرامي" رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح روز سه شنبه نظم، انضباط و رعايت قانون را از جمله اركان نيروهاي مسلح مقتدر در كشور اعلام كرد.


وي در همايش سراسري پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح گفت: جرايم نيروهاي مسلح كمتر از اقشار ديگر است، اما همين ميزان نيز بسيار مهم است و بايد باز هم كاهش يابد.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گفت: دايره ارتكاب جرايم در نيروهاي مسلح از حساسيت بيشتري نسبت به ديگر بخشهاي جامعه برخوردار است و لذا سازمان قضايي نيروهاي مسلح تحقيقات و پژوهشهاي مختلفي براي كاهش جرايم در نيروهاي مسلح انجام داده است.
"بهرامي" افزود: در تحقيقات سازمان قضايي نيروهاي مسلح، ابتدا جرايم شايع و مهم دسته بندي و 16 جرم قابل توجه مورد تحقيق و بررسي قرار گرفت و نتايج آن به نيروهاي مسلح ارائه شد تا باعث تبيين زواياي مختلف علل وقوع جرم در نيروهاي مسلح شود.
وي توجه به عوامل برون سازماني را از ديگر طرحهاي سازمان قضايي نيروهاي مسلح براي كاهش وقوع جرايم در نيروهاي مسلح عنوان كرد و گفت: جرايم در نيروهاي مسلح به شش دسته تقسيم مي شود.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح اين شش دسته را سوء مديريت، ضعف عزت نفس، اختلال شخصيت، روابط نادرست اجتماعي، هوشمندي بالا و پرخاشگري ذكر كرد و گفت: بيش از 100 راهكار براي حل اين مسائل پيش بيني شده است.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن