تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاه عادلانه به تقسيم مسئوليت ها ضامن موفقيت نيروهاي مسلح است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نگاه عادلانه به تقسيم مسئوليت ها ضامن موفقيت نيروهاي مسلح است
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح نگاه عادلانه به تقسيم مسئوليت ها در نيروهاي مسلح را ضامن موفقيت آنها دانست.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، سرلشكر فيروزآبادي در "همايش سراسري پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح" گفت: نگاه عادلانه به تقسيم مسئوليت ها در نيروهاي مسلح و تعريف شدن وظيفه هر فرد در جاي خود را ضامن موفقيت نيروهاي مسلح دانست.

وي همكاري نيروهاي مسلح با سازمان قضايي نيروهاي مسلح را قابل توجه و مطلوب خواند وافزود:‌ بايد موضوع پيشگيري از وقوع جرم، پيش از برخورد مورد توجه قرار گيرد.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اين كه از نظر آئين‌نامه انضباطي نيروهاي مسلح، همه مسئولان و رده‌ها به معناي واقعي كلمه سرباز هستند، تصريح كرد: سالم سازي محيط مقدس سربازي از تكاليف و وظايف همه ما است.

وي سالم‌سازي محيط از نظر رفتار فردي و توجه به بخش‌هاي زير مجموعه را از تاكيدات دائم براي وجود محيط بهتر در نيروهاي مسلح دانست و اظهار داشت: ايجاد ارزش و عزت نفس به كاركنان، تقسيم درست وظايف، استفاده از استعدادها و بهينه سازي اوقات كاركنان باعث كاهش تخلفات و جرائم نيروهاي مسلح مي‌شود.

سرلشكر فيروزآبادي وجود آسيب ها در نيروهاي مسلح را به دو دسته تقسيم كرد و افزود: يك دسته آسيب ها در فرد اتفاق مي افتد كه مي توان آن را به راحتي حل كرد و دسته ديگر آسيب هايي هستند كه در سازمان اتفاق مي افتد كه بايد با تعاون و همكاري افراد و رهبري فرمانده، آن آسيب را حل كرد.

وي ترويج انضباط سازماني را باعث سوختن ريشه مشكلات اعلام و تاكيد كرد:‌نيروهاي مسلح نبايد هيچ ترسي از بخش‌هاي مختلف آن نيرو داشته باشند و فقط متخلفان بايد از انضباط و قاطعيت نيروهاي مسلح در هراس باشند.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن