تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر اهواز: مصوبات شورا در شهرداري دير به لايحه تبديل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو شوراي شهر اهواز: مصوبات شورا در شهرداري دير به لايحه تبديل مي‌شوند


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

عضو شوراي شهر اهواز در شصت و ششمين جلسه شوراي شهر گفت: درسيستم شهرداري مصوبات شورا و مدارك مربوط به آن گم مي‌شود و مصوبه‌هاي شورا دير به لايجه تبديل مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ حجت الاسلام سيد رضا فلاحي مقدم، روز گذشته در اين جلسه اظهار كرد: درباره مسائل اجرايي شهرداري در نظر دارم يكي دو تذكر را به شهردار محترم بدهم اولا اينكه طي هفته‌هاي گذشته پس از ارتباط ارباب رجوع با شهرداري، مراجعات زيادي به شوراي شهرو دفاتر نمايندگان شورا شده واين مسئله به دفعات طي يكسال گذشته ودر دوره هاي مختلف شهرداري تكرار شده است.

وي افزود: اشكال كار يا به ساختار سنتي و پر اشكال شهرداري و يا به نوع اجرايي مديريت آن مربوط مي‌شود مكررا شنيده شده كه ارباب رجوع هفته‌ها و ماه‌ها به دنبال كاري آمده و نوعا مشاهده شده پرونده‌هايي كه شهرداري نظر مساعدي به آنها ندارد در سيستم شهرداري گم مي‌شود.

وي با ذكر اينكه در اين موارد مستنداتي هم وجود دارد، افزود: طي روزهاي گذشته مراجعات زيادي به خود من شده است كه در شهرداري حتي مصوبات شورا و مدارك آنها به صورت كامل گم شده است.

فلاحي مقدم گفت: موارد زيادي از اين قبيل مشاهده مي‌شود . بروز چنين اتفاقاتي در شهرداري در حال زياد شدن است و ما هم متوجه هستيم كه چه مسائلي در شهرداري گم مي‌شود.

وي افزود: عموما هر مسئله‌اي را كه شهرداري نمي‌خواهد كمك كند يا انجامش دهد خيلي راحت در سيستم‌هاي بوركراسي و اداري‌اش و نيروهاي پايين دست خود به شكل گم شدن مدارك آنها ازانجام امور محوله سر باز مي زند.

فلاحي مقدم خاطرنشان كرد: اين اتفاقات در شهرداري زياد تكرار مي‌شود. از شهردار خواهشمنديم زير مجموعه را تحت كنترل بيشتري در آورد چون در غير اين صورت مردم ناچارا به شورا مراجعه و گلايه‌هاي خود را به شورا منعكس مي‌كنند.

عضو شوراي شهر اهواز همچنين از شهردار خواستار جلوگيري از تكرار چنين مسائلي درسيستم شهرداري شد و افزود: از ديگر مسائل مربوط به شهرداري مي‌توان به سيستم مالي و اداري اشاره كرد. مكررا ديده شده كه مصوبه شورا اولا خيلي دير تبديل به لايحه مي‌شود چون به نظر مي‌رسيده كه يك ضرر مالي متوجه شهرداري شود به همين دليل تبديل آن به لايحه با كندي صورت گرفته است.

فلاحي مقدم در خصوص عملكرد ديگر شهرداري افزود: مورد ديگر مصوباتي است كه در صحن علني يعني صحن 9 نفر مصوب شده و فرماندار هم تاييد كرده ولي شهرداري از انجام آن استنكاف كرده است.

وي در ادامه سخنانش اظهار داشت: در جايي مشاهده و شنيده مي‌شود كه شهرداري گفته است نظر فرمانداري براي ما ملاك عمل است و همچنين ما مصوبه‌اي داشته‌ايم كه فرمانداري از آن اشكال گرفته و در اين مورد شهرداري نظر فرمانداري را ملاك عمل خود قرار داده است.

عضو شوراي شهر اهواز تصريح كرد: فرمانداري فقط مي‌تواند عدم مغايرت مصوبات را با قانون تعيين بكند اينكه مصوبه شورا با قانون مغاير هست يا نيست فرمانداري نمي‌تواند تعيين كند كه با اين مسئله مخالف است يا موافق، صحيح است يا غلط چون اين كار در حيطه وظايف فرمانداري نيست.

وي اضافه كرد: در سيستم مالي و اداري شهرداري انجام اين قبيل كارها قفل شده و مصوبات شورا روي زمين مانده است.

همچنين اميدواريم اين دو تذكر به شهردار محترم ابلاغ شود تا انشاءا... در جهت رفع اين مسائل گامي برداشته شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن