تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803892460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// تله اخلاقي براي ايجاد آشوب در دانشگاه// حسيني بوشهري تيتر شهروند را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// تله اخلاقي براي ايجاد آشوب در دانشگاه// حسيني بوشهري تيتر شهروند را تكذيب كرد
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (28 خرداد)، دو خبر ويژه دارد.

تله اخلاقي براي ايجاد آشوب در دانشگاه(خبر ويژه)

سرمايه گذاري دشمن براي انحطاط اخلاقي يكي از معاونان دانشگاه زنجان، زمينه آشوب را در اين دانشگاه ايجاد كرد.

بنابر گزارش منابع موثق پس از لغو مجوز فعاليت تشكل افراطيون وابسته به تحكيم در دانشگاه زنجان، اعضاء اين تشكل در سناريويي از پيش طراحي شده و با اطلاع از نقاط ضعف اخلاقي معاون دانشجويي اين دانشگاه، وي را در تله جنسي يكي از دختران دانشجو - كه چند تخلف نيز در پرونده انضباطي اش ثبت شده است- گرفتارآورده و زمينه ايجاد آشوب سازماندهي شده در دانشگاه را فراهم آوردند.

ماجرا اينگونه آغاز شد كه دانشجوي دختر مورد اشاره- با قرار قبلي و يا به طور سرزده- وارد اتاق معاون دانشگاه مي شود و به فاصله يك يا دو دقيقه تعدادي از اعضاي شاخه غيرقانوني تحكيم وحدت با دوربين فيلمبرداري و ضبط صوت وارد اتاق شده و آنگونه كه خود ادعا مي كنند معاون مربوطه را در حالتي نامناسب ديده و با او درگير مي شوند، تمامي اين ماجرا بيش از چند دقيقه طول نمي كشد.

در پي اين ماجرا، دانشجويان دانشگاه زنجان اقدام به برپايي تجمع اعتراض با هدف بركناري معاون مربوطه كردند كه اين درخواست با استقبال وزارت علوم روبرو شد و آخرين اخبار دريافتي حاكي است مسئول متخلف كه گفته مي شود از جايگاه مديريتي خود در دانشگاه براي مقاصد نفساني خود سوءاستفاده مي كرد، از سوي مسئولين ارشد وزارت علوم تعليق شده و پرونده وي براي بررسي به مراجع ذيصلاح ارجاع شده است، بلافاصله بعد از اين رخداد، دانشجويان وابسته به شاخه افراطي تحكيم فيلم گرفته شده را براي يك سايت آمريكايي مي فرستند و همزمان «ب-ه» با راديو فردا- وابسته به سازمان «سيا»- تماس گرفته و به شرح ماجرا با قرائت مخصوص خود مي پردازد.و اما، بعداز اقدام شايسته و قاطع وزارت علوم كه پاسخي ضروري و قانوني به درخواست دانشجويان معترض بود، جمع كثيري از دانشجويان به تجمع خود خاتمه دادند ولي تعدادي از اعضاي شاخه غيرقانوني تحكيم وحدت در اقدامي مشكوك كه از انگيزه هاي ديگر آنها حكايت مي كرد همچنان به تشنج آفريني ادامه داده و خواستار لغو حكم قانوني انحلال تشكل متبوع خود شدند! موضوعي كه كمترين ارتباطي با اعتراض اصلي و به حق دانشجويان نداشت و حركتي در پروژه افشاشده محافل غربي براي به تشنج كشيدن دانشگاهها، لغو امتحانات و نهايتاً ادامه تشنجات تا سالروز آشوب هاي 18 تير تلقي مي شود. از اين روي تفكيك دو موضوع ياد شده در بررسي تشنج دانشگاه زنجان ضروري است، اول برخورد قاطع و بدون كمترين ملاحظه با اقدام غيراخلاقي معاون بركنار-يا تعليق- شده كه خواسته به حق دانشجويان معترض بوده است و دوم برخورد قانوني با معدود كساني كه قصد سوءاستفاده و موج سواري از حركت به حق دانشجويان دارند.

حسيني بوشهري تيتر شهروند را تكذيب كرد (خبر ويژه)

هفته نامه شهروند با بازتاب وارونه مصاحبه حسيني بوشهري اعتراض وي را برانگيخت.

حسيني بوشهري در گفت وگو با فارس اظهار داشت كه مراتب شديد اعتراضش را به دست اندركاران هفته نامه شهروند نسبت به انعكاس نامناسب و وارونه مصاحبه اي كه با وي شده اعلام كرده است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: اين بي انصافي است كه از دل يك مصاحبه سه ساعته تيتري انتخاب شود كه به هيچ وجه نظر واقعي مصاحبه شونده نبوده و با روح كلي مصاحبه سازگار نيست.

وي با تاكيد بر اين كه تيتر انتخاب شده توسط اين هفته نامه به هيچ وجه با روح كلي مصاحبه همخواني ندارد، اظهار داشت كه تضعيف دولت نهم را به هيچ وجه جايز نمي دانم و اين را در متن مصاحبه با اين هفته نامه هم به صراحت گفته ام.

بوشهري گفت: دولت نهم برخاسته از نظام اسلامي است و اگر مراجع و علما نقدي هم به برخي مسائل داشته باشند، نبايد توسط رسانه ها براي تضعيف دولت مورد استفاده قرار گيرد.

هفته نامه شهروند در مصاحبه اش با حسيني بوشهري به نقل از وي نوشته بود كه اعتراض مراجع تقليد در دولت نهم بيشتر از دولت اصلاحات است.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن