تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813603146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتريش به مصاف آلمان مي رود / كرواسي با لهستان ديدار مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اتريش به مصاف آلمان مي رود / كرواسي با لهستان ديدار مي كند
رقابت هاي فوتبال جام ملتهاي اروپا امشب با برگزاري دو ديدار از گروه B پيگيري مي شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در مهمترين بازي تيم هاي اتريش و لهستان در ورزشگاه "ارنست هاپل" و از ساعت 23:15 به مصاف هم مي روند.

شاگردان "يواخيم لو" كه جام را بسيار خوب آغاز كردند،در بازي دوم خود شكست خوردند تا رتبه نخست را از دست رفته ببينند. اين تيم هم اكنون با سه امتياز در رده دوم قرار دارد.

در سوي ديگر ميدان اتريش ميزبان به لطف پنالتي دقيقه 90 برابر لهستان به صعود اميدوار شد.بنابراين اگر آن ها در اين ديدار پيروز شوند، مي توانند راهي دور بعدي شوند.

اين دو تيم تاكنون 34 بار به مصاف هم رفته اند كه سهم آلمان ها 21 پيروزي،5 تساوي و 8 شكست مي باشد.

"مانوئل مخوتو گونزالس" از اسپانيا قضاوت اين بازي را بر عهده دارد. ضمن اينكه "خوان كارلوس يسته خيمنز" و "خسوس كالوو گوادامورو" هر دو از اسپانيا داور وسط را ياري خواهند كرد.

در ديگر ديدار امشب دو تيم كرواسي و لهستان در ورزشگاه "ووردرسي" شهر كلاگنفورت با يكديگر بازي مي كنند. كروات ها از دو بازي قبلي خود صاحب 6 امتياز شده اند و در صدر قرار دارند. اگر شاگردان "اسلاون بيليچ" در ديدار امشب مغلوب حريف شوند و آلمان برابر اتريش پيروز شود،آن وقت كرواسي تيم دوم گروه مي شود بايد در مرحله يكچهارم نهايي به مصاف پرتغال برود.

نكته ديگر در خصوص اين بازي اين است كه لهستان نيز هنوز شانس صعود دارد،اما مسير سختي را پيش رو دارد. آنها بايد در بازي امشب حداقل با اختلاف 4 گل كرواسي را شكست دهند و منتظر توقف آلمان برابر اتريش باشند.

"كايروس واساراس" به عنوان داور اصلي و "ديميتريس بوزاتزيديس" به همراه "ديميتريس سارايزاديس" به عنوان كمك داور اين ديدار را قضاوت مي كنند.

جدول رده بندي گروه B به شرح زير است :

نام تيم

بازي

امتياز

تفاضل

1-كرواسي

2

6

2+

2-آلمان

2

3

1+

3-اتريش

2

1

1-

4-لهستان

2

1

2-
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن