تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814050493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري عنوان شد:پرداخت مابقي سرانه مدارس تهران طي روزهاي آتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست خبري عنوان شد:پرداخت مابقي سرانه مدارس تهران طي روزهاي آتي
رئيس آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بخش هايي از سرانه مدارس كه براي هر دانش آموز 4 هزار تومان است در ماه هاي گذشته طي عناوين مختلف پرداخت شده است و مابقي آن تا روزهاي آتي به مدارس داده مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر يزداني در نشست خبري ستاد ثبت نام دانش آموزان تهران كه صبح امروز در سازمان آموزش و پرورش تهران برگزار شد ، گفت: مسئولين آموزش و پرورش شهر تهران در حال آمادگي كامل براي ثبت نام دانش آموزان تهران هستند.

وي با تاكيد بر اينكه شهر تهران به واسطه اينكه انتظارات خاصي از آن مي رود، گفت: سعي و تلاش آموزش و پرورش تهران در اين است كه فضايي آرام و دلگرم كننده براي همكاران و دانش آموزان و اولياي آنها در جهت تحصيلي و آموزشي ايجاد كند و بتواند نسبت به ساير استانها وارد عرصه هايي شود كه با توانمندي بيشتري نقش خود را در حيطه آموزش و پرورش ايفا كند.

رئيس آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در رسيدن به اين هدف سازمان نيازمند به تعامل همگاني است كه البته دستگاه هاي مختلفي در شهر تهران وجود دارند در عرصه تعليم و تربيت سازمان راياري مي كنند.

يزداني با اشاره به اينكه اقدامات لازم در بهبود نيروي انساني در ابعاد مختلف انجام گرفته است ، گفت: شرايط مناسبي براي چگونگي جابجايي مسئولين در نقاط مختلف فراهم آمده است تا مسئولين بتوانند با توانمندي مناسب مدارس را اداره كنند و در اين راستا با توجه به وجود امكانات، خدمات مطلوب تري را با يك نگاه همه جانبه فراهم آورند.

وي در مورد وضعيت پرداخت سرانه به مدارس گفت: در طي سال به تناسب موقعيت مدارس بخشي از سرانه به حساب آنها واريز شده و تا آنجايي كه امكان داشته است تلاش كرده ايم بر اساس موقعيت هاي مختلف اين مبلغ پرداخت شود.

رئيس آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: سازمان آموزش و پرورش تهران در تلاش است كه موقعيتي فراهم كند تا دغدغه همكاران در بحث فضا و مكان كم و به طور كلي رفع شود و از طرفي شرايط مناسب براي مدارسي كه قدمت خاصي دارند از جهت توجه به تعميرات به وجود آيد.

يزداني در مورد چگونگي وضعيت مدارس استيجاري گفت: با توجه به مذاكرات و تعاملاتي كه با مالكين اين مدارس صورت گرفته است و اكثر آنها افراد خيري هستند، به نتايج خوبي رسيده ايم كه در اين مذاكرات بعضي از خيرين ، مكان را به مدارس واگذار كرده و تعدادي از آنها نيز با قيمت نازلي راضي به فروش زمين خودشان به سازمان شده اند كه اين مسئله بسيار قابل تقدير و ارزشمند است.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر 320 مدرسه استيجاري در تهران وجود دارد، ادامه داد: از طرفي با تعدادي ديگر از مالكين در حال تعامل هستيم كه زمين هاي آنها را خريداري كرده و اين در حالي است كه تعدادي از اين مدارس مربوط به نهادهايي مانند كميته امداد، بنياد شهيد و ... است كه با آنها نيز در حال مذاكره هستيم.

رئيس آموزش و پرورش شهر تهران در مورد ويژگي هاي يك مكان از جهت دادن مجوز براي تاسيس مدارس غير انتفاعي گفت: اداره كل نوسازي شهر تهران بر اساس ساز و كار قانوني شرايط تاسيس مدارس را اعلام كرده است و بر اساس آيين نامه اين مكانها بايد از جهت ارائه امكانات شرايط لازم را داشته باشند تا مجوز به آنها داده شود.

يزداني تصريح كرد: مدارس هيئت امنايي نيز از جمله برنامه هاي ارزشمند است كه بدون شك وزارت آموزش و پرورش تهران ساز و كار چگونگي تقويت و توسعه آن را فراهم مي كند تا شاهد حضور جدي تر و برجسته اوليا در مدارس باشيم.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن