تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون برنامه‌ريزي شركت برق منطقه‌اي خوزستان: 104مشترك صنعتي خوزستان در تابستان 225 مگاوات به كاهش بار در شبكه برق كمك مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون برنامه‌ريزي شركت برق منطقه‌اي خوزستان: 104مشترك صنعتي خوزستان در تابستان 225 مگاوات به كاهش بار در شبكه برق كمك مي‌كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: شهرستان‌ها

معاون برنامه‌ريزي و تحقيقات شركت برق منطقه‌اي خوزستان گفت: 104 مشترك صنعتي خوزستان در تابستان سال جاري با اعمال مديريت مصرف و انجام تعميرات ساليانه 225 مگاوات به كاهش بار در شبكه برق كمك مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - عبدالصمد رئيس پور در جمع نمايندگان صنايع استان گفت: بخشي از انرژي مورد نياز استان از طريق شبكه‌هاي انتقال تبادلي موجود از ساير نيروگاه‌هاي كشور تامين خواهد شد ولي به دليل طولاني بودن خطوط، بالا رفتن درجه حرارت و افزايش مصرف برق عملا با افت ولتاژ مواجه خواهيم شد.

وي تصريح كرد: با توجه به وضعيت خشكسالي و كاهش شديد توليد نيروگاه‌هاي برق آبي، تغيير ساعت آغاز به كار اداره‌ها، تغيير ساعت شيفت صنايع از صبح به نيمه شب و اجراي تعميرات دوره‌اي صنايع در ماههاي تير و مرداد، تعيين ساعت پايان كار اصناف در ساعت 21:30 ، ممنوعيت استفاده از لامپهاي مدادي و هالوژني و ساير لامپهاي پرمصرف، كاهش روشنايي معابر در سطح خيابانها، بلوارها، جاده‌هاي كمربندي و ميادين توسط شركتهاي توزيع و شهرداريها از اقداماتي انجام شده در جهت كاهش مصرف بوده است.

رئيس پور ادامه داد: استفاده از لامپهاي كم مصرف، مساعدت مشتركان در استفاده حداكثر از يك كولر گازي و عدم استفاده از لوازم برقي پرمصرف در ساعات اوج مصرف ( 13 الي 18 و 22 الي 3 بامداد)، ‌جمع‌آوري انشعابهاي غيرمجاز، آمادگي استفاده واحدهاي حساس از مولدهاي ديزل ژنراتور با رعايت نكات ايمني مطابق استاندارد از جمله راهكارهايي بوده كه براي گذر از تابستان انديشيده شده است.

وي ادامه داد: ‌اداره‌ها و كارخانجات بايد پس از پايان ساعت كار، كليه لوازم برقي اعم از روشنايي و تاسيساتي را خاموش كنند و نظارت مستمر و دقيق در اين خصوص داشته باشند. همچنين بايد اطلاع رساني از وضعيت خشكسالي و كمبود برق توسط ائمه جمعه، فرمانداري‌ها، صدا و سيما، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روابط عمومي‌ها صورت گيرد.

محس ارفاق، مدير دفتر مديريت مصرف و برآورد بار شركت برق منطقه‌اي خوزستان نيز توضيح داد: همكاري صنايع با برق از سال 81 آغاز شده و اين همكاري در سال گذشته از طريق 24 صنعت موجب كاهش 72 مگاواتي برق شبكه شده است. بر همين اساس به صنايع همكار 317 ميليون تومان بابت همكاري تخفيف داده شده است.

وي افزود: تدوين برنامه جامع مديريت انرژي در صنايع استان براي سالهاي آينده مي‌تواند در جهت كاهش بار صنايع و مديريت مصرف نقش مهمي داشته باشد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن