تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس حوزه هنري كرمانشاه برنامه‌هاي سالروز هفتم تير را تشريح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس حوزه هنري كرمانشاه برنامه‌هاي سالروز هفتم تير را تشريح كرد
در ديدار اعضاي كميته برگزاري مراسم سالروز فاجعه هفتم تير با امام جمعه كرمانشاه، رييس حوزه هنري استان برنامه‌هاي اين مناسبت را تشريح كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا " عباس سروري " روز يكشنبه گفت: براي تكريم و نكوداشت شخصيت شهيد بهشتي و شناساندن زواياي شخصيتي و علمي او به نسل حاضر بنا داريم برنامه‌هايي خاص را براي اين مناسبت در استان پياده كنيم.

وي گفت: به دليل اينكه روز هفتم تيرماه سال جاري مصادف با روز جمعه مي‌باشد و در اين روز تا ظهر برنامه نماز جمعه برگزار مي‌شود لذا تصميم گرفتيم كه مراسم را روز ششم يعني پنجشنبه در مسجد معتضدي برگزار نماييم.

وي برنامه‌هاي سالگرد شهادت دكتر بهشتي را برگزاري شب شعر و خاطره به تصدي گري حوزه هنري ، ميزگرد سياسي در خصوص ابعاد شخصيت شهيد بهشتي در صدا و سيماي مركز استان ، اجراي زيارت عاشورا توسط بنياد شهيد استان ، برپايي نمايشگاه آثار شهيد بهشتي از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و برگزاري همايش علمي با حضور اهالي حوزه و دانشگاه توسط اداره كل تعاون عنوان كرد.

وي ادامه داد: نمايشگاهي از تصاوير و آثار شهدا و نيز فعاليت گروه‌هاي تروريستي توسط دادگستري استان روز جمعه و در حياط مسجد جامع كرمانشاه برگزار خواهد شد.

وي همچنين برگزاري مسابقه كتاب و كتابخواني در سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و نيز با همكاري سازمان ملي جوانان را از جمله برنامه‌هاي ديگر اين مناسبت توصيف كرد.

غبارروبي مزار شهدا، برگزاري مسابقات فرهنگي ورزشي با هماهنگي شهرداري و اداره تربيت بدني استان ، اجراي ايستگاه‌هاي صلواتي در محل مسجد جامع و باغ فردوس ، مراسم مداحي و سخنراني در تمام مساجد استان، سياهپوش نمودن فضاهاي عمومي و سردر ادارات و برگزاري دعاي كميل در جوار شهداي مدفون در دانشگاه آزاد از عناوين برنامه‌هاي ديگر بود كه سروري آنها را مطرح كرد.

رييس حوزه هنري در پايان از ارايه كمكهاي ويژه به مددجويان تحت پوشش در استان در ايام سالگرد شهداي هفتم تير خبر داد.

آيت‌الله "مصطفي علما" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه نيز بر لزوم دعوت از عموم مردم براي شركت در اين مراسم و عدم اتكا صرف بر ادارات تاكيد نمود.

وي گفت: برگزاري اينگونه مناسبتها نياز به يك فكر نوآورانه و مديريت قوي دارد و لازم است با در نظر گرفتن گرفتاريهاي خاصي كه مردم در زندگي روزمره با آنها دست به گريبان هستند با اين مناسبتها برخورد كرد.

وي افزود: حضور هر چه بيشتر مردم در مراسم سالگرد شهداي هفتم تير مستلزم ايجاد ابتكار در برنامه‌ها و جاذبه‌هاي خاص است و بايد براي اين امر فضاسازي مناسب را انجام دهيم.

‪ ۲۷‬سال پيش منافقين و گروه‌هاي تروريستي با انفجار بمب دكتر بهشتي و ‪۷۲‬ تن از ياران او را به شهادت رساندند.

تصاوير مرتبط
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن