تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادگاه روزنامه توقيف شده ياس‌نو برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دادگاه روزنامه توقيف شده ياس‌نو برگزار شد
خبرگزاري فارس: دادگاه روزنامه توقيف شده ياس نو به مدير مسئولي محمد نعيمي‌پور به تصدي قاضي مدير خراساني امروز در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران با حضور هيئت منصفه دادگاه مطبوعات تشكيل شد.


به گزارش خبرنگار فارس، دادگاه روزنامه توقيف شده ياس‌نو به مدير مسئولي محمد نعيمي‌پور به اتهام نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي، تبليغ عليه نظام، توهين به مسئولان نظام، اهانت، حتك حرمت و افترا‌‌، تحريك و تحريص و ترغيب افراد و گروه‌ها به ارتكاب اعمالي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي با شكايت چند شاكي خصوصي و مدعي‌العموم امروز در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد.
پرونده‌ روزنامه توقيف شده ياس نو در سال 82 تشكيل شده است.
نعيمي‌پور در دفاع از خود در اين دادگاه گفت: ما بحث سياسي را دنبال مي‌كرديم كه طبيعي و مشخص بود اما درگير ابهام و كلي‌گويي شديم كه به همين دليل نيز روزنامه ما به عناويني توقيف شد. در حالي‌كه توقيف روزنامه به اين سادگي نيست و ما هزينه‌هاي بسيار زيادي را در اين زمينه داديم.
وي اظهار داشت: من اصلاح‌طلبم و از نظر سياسي توقيف روزنامه را مي‌پذيرم‌ ولي توقيف روزنامه از نظر حقوقي سزاوار نبوده و نيست.
وكيل مدافع روزنامه توقيف شده ياس نو، نيكبخت صالحي نيز در دفاع از موكلش گفت: موكل من از چاپ اين مطالب قصد نشر اكاذيب به منظور تشويش اذهان عمومي را نداشته است و تبليغ عليه نظام نيز درباره موكلم مصداق ندارد.
وي ادامه داد: اگر موكلم اصل نظام را زير سئوال مي‌برد آن موقع اين موضوع مصداق داشت، در حالي كه ما در روزنامه بر عليه نظام تبليغ نكرده‌ايم.
نيكبخت صالحي‌ از قاضي مدير خراساني و هيئت منصفه تقاضا كرد تا با سعه صدر به پرونده رسيدگي كرده و رأي صادر كنند.
وي در پايان گفت: موكل من از چاپ اين مطالب هيچ‌گونه سوء‌نيتي نداشته است.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن