تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814278283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي شهردار تهران خبر داد: بهره‌برداري از 24 سالن سينما تا پايان خرداد ايجاد بيش از500 هزار مترمربع زمين چمن مصنوعي در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون اجتماعي شهردار تهران خبر داد: بهره‌برداري از 24 سالن سينما تا پايان خرداد ايجاد بيش از500 هزار مترمربع زمين چمن مصنوعي در تهران


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران گفت: فرصت‌هاي اوقات فراغت در مجموع و در سه سال گذشته، به بيش از دو برابر افزايش يافته و بيش از 500 هزار مترمربع زمين چمن مصنوعي در تهران ايجاد شده است و اين كار ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، احمد نوريان، صبح روز گذشته در همايش تبيين برنامه‌هاي اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اوقات فراغت تابستان 87، با اشاره به اين كه اوقات فراغت امسال با سال‌هاي گذشته متفاوت خواهد بود، افزود: بر اساس رويكرد محله محوري، گروه‌هاي فرهنگي و هنري در مقياس محله‌اي در محلات تهران شكل مي‌گيرد و همچنين جشن‌هاي محلي توسعه مي‌يابد و 66 جشن در هفته و در هر منطقه، سه جشن برگزار مي‌شود.

نوريان در ادامه اظهار كرد: امسال 122 جشن به تعداد نواحي اجرا مي‌شود و با توجه به اعيادي كه در تابستان امسال وجود دارد و ماه‌هاي شعبان و رجب، برنامه‌هاي شادي در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اين كه جشن‌ها با رويكرد نشاط و شادابي و در فضايي خانوادگي، آموزش دهنده و سالم اجرا مي‌شود، گفت: همچنين پيش بيني شده است، تا پنج گروه از افراد شاخص يك بار در هفته در فرهنگسراي بهمن و پايداري به مدت چهار ساعت مباحث فكري را با جوانان مطرح كنند و نشست‌هاي پرسش و پاسخ داشته باشند.

نوريان افزود: جلب مشاركت حد اكثري نهادها و مجموعه‌ها و در كنار هم قرار گرفتن همه نهادهاي مربوط به اوقات فراغت، مانند آموزش و پرورش، توانمندسازي و ارتقاي آگاهي‌ها، ترويج فرهنگ كار و ايجاد فرصت‌هاي شغلي، توسعه گردشگري تهران و بالا رفتن حس تعلق به شهر و توسعه ورزش همگاني از جمله برنامه‌هايي است كه براي تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

وي افزود: در مجموع و تا آخر اين ماه 24 سالن سينما به تهران اضافه و به طور كلي همه برنامه‌ها در شوراي شهر مطرح و نقطه نظرات اعضاي شورا نيز در آن‌ها اجرا شده است.

نوريان در ادامه گفت: از 15 تير به مدت يك هفته در سالن حجاب، نمايشگاهي بزرگ در قالب معرفي ظرفيت‌هاي اوقات فراغت مناطق برگزار مي‌شود كه با مديريت شهرداران مناطق، شهروندان از فرصت‌هاي فراغتي كه در هر منطقه وجود دارد، آگاه مي‌شوند.

وي با تاكيد بر نقش شوراياران خاطر نشان كرد: شوراياران به عنوان پل ارتباطي ميان مردم و شهرداري كه با فضاي محلات و مشكلات بيشتر آشنا هستند، بايد در اين زمينه فعال باشند.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن