تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد در جمع مردم شهركرد- 2 و پاياني دولت 9 طرح بزرگ صنعتي در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمدي‌نژاد در جمع مردم شهركرد- 2 و پاياني دولت 9 طرح بزرگ صنعتي در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌كند
خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور از صدور مجوز اكتشاف و استخراج نفت و گاز، اجراي 9 طرح بزرگ صنعتي با بودجه‌اي معادل 580 ميليارد تومان و ايجاد منطقه ويژه‌ اقتصادي و هشت منطقه نمونه گردشگري در استان چهار محال و بختياري خبر داد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم شهركرد به اقدامات دولت در خصوص توسعه استان چهار محال و بختياري اشاره كرد و از كاهش نرخ بيكاري در اين منطقه سخن گفت.
وي افزود: از مشكلات مهم چهارمحال و بختياري، بيكاري جوانان است و در دور نخست سفر استاني دولت اين نرخ 6/17 درصد و از بالاترين نرخ‌ها در بين استان‌هاي كشور بود.
رئيس جمهور ادامه داد: دولت در دور اول سفر خود به استان براي بخش‌هاي مختلف تصميمات خوبي گرفت و با اقدامات انجام شده بخشي از نرخ بيكاري در چهارمحال و بختياري كاهش يافت، ولي اين نرخ هنوز بيش از متوسط كشوري است كه بايد با اتخاذ تصميمات جديد در اين زمينه اتخاذ شود.
احمدي نژاد همچنين از پايان كار احداث كارخانه سيمان در چهار محال و بختياري خبر داد و متذكر شد: گاز رساني به روستا و شهرهاي استان مسيري خوبي را طي مي‌كند و در عرصه بهداشت و درمان و توسعه مراكز آموزش عالي و توسعه راه‌ها و همچنين ساخت واحدهاي پتروشيمي كارهاي خوبي انجام شده است.
وي در عين حال خاطر نشان كرد كه استان چهارمحال و بختياري نيازمند كارهاي بزرگتري است كه بايد با همكاري‌ دولت و ملت انجام شود و از طرح‌هاي جديد و پيشرفته براي نهايي شدن پروژه عظيم ملي بهسازي 200 هزار هكتار زمين كشاورزي و تامين آب مورد نياز براي اين موضوع به عنوان نمونه اي از اين اقدامات بزرگ ياد كرد.
رئيس جمهور دولت‌ها در جمهوري اسلامي را بر آمده از مردم و خادم ملت دانست و اظهار داشت: دوران مسئوليت، يك فرصت و توفيق الهي و بزرگواري از ناحيه ملت براي ساختن كشور و رفع مشكلات آحاد مردم است و مبادا كسي اين فرصت را كوچك شمرده و آن را هدر دهد.
احمدي نژاد ادامه داد: بايد روحيه خدمت و همراهي با مردم در مسئولان اجرايي موج بزند و مسئولان همواره در ميان مردم مطالبه ‌و درد دل و حرف آنها را بشنوند و با جديت پيگيري كنند و هر كس غير از اين بينديشيد و رفتار كند، فضاي ادارات را غصب كرده و متعلق به دولت نهم و ملت ايران نيست.
رئيس جمهور با اشاره به تصميمات مهم دولت در جلسه عصر فردا براي استان چهارمحال و بختياري از صدور مجوز اكتشاف و استخراج نفت و گاز، اجراي 9 طرح بزرگ صنعتي با بودجه‌اي معادل 580 ميليارد تومان و ايجاد منطقه ويژه‌ اقتصادي و هشت منطقه نمونه گردشگري در اين استان و احداث يك مجموعه ورزشي مختص بانوان و آقايان در همه شهرستان‌هاي استان مذكور به عنوان بخشي از اين تصميمات ياد كرد.
احمدي نژاد همچنين با تاكيد بر اين كه دولت با همه توان براي رفع مشكلات مردم در ميدان است، اعلام كرد كه در هفته نخست تير ماه درباره مسائل اقتصادي و تحولات مهم اين حوزه و همچنين اقدامات مهم دولت با ملت ايران سخن خواهد گفت.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن