تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سركرده گروه سلفي فتح‌الاسلام ،حزب الله و اهل سنت در لبنان را تهديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سركرده گروه سلفي فتح‌الاسلام ،حزب الله و اهل سنت در لبنان را تهديد كرد
به گزارش ايرنا از بيروت، شاكر العبسي دوشنبه شب در نوار صوتي از حزب الله به دليل درگيري‌ها بيروت و سيطره اين حزب بر بيشتر نقاط بيروت و از رهبران اهل سنت در لبنان انتقاد كرد.

العبسي رهبران اهل سنت در لبنان را به خيانت و گرفتن دستور از كاخ سفيد متهم و حزب الله را به راه انداختن جنگ مذهبي متهم كرد.

وي با انتقاد و محكوم كردن ارتش لبنان از اهل سنت خواست تا دور پرچم توحيد گرد آيند.

سركرده گروه فتح‌الاسلام افزود كه كمربندها انفجاري و بمب‌هاي عراق و گردان‌هاي شهادت طلب از دشمنان خدا هر كجا كه باشند دور نيست و آنان را هدف قرار مي‌دهد.

وي در نوار صوتي تحت عنوان ندا به اهل سنت در لبنان كه از طريق يك سايت كه بيانيه‌هاي سازمان‌هاي سلفي را پخش مي‌كند افزود درگيري ايران و آمريكا در منطقه درگيري صليبي‌ها با رافضي‌ها با هدف سيطره بر خاورميانه و ضربه زدن به اهل سنت است كه اهل سنت در اين ميان تنها مانع بر سر طرح هاي آنها هستند.

العبسي از موضع ارتش لبنان در درگيري‌ها اخير بيروت انتقاد كرد و افزود ارتش اهل سنت را خار كرد در حاليكه اهل سنت در درگيري اردوگاه نهرالبارد در شمال لبنان در كنار ارتش ايستادند اما ارتش در درگيري‌هاي بيروت در كنار رافضي‌ها بود.

سركرده گروه فتح‌الاسلام با زدن تهمت مزدوري به سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله گفت اگر جنگ با يهود باز و گسترده است چنانكه خميني كوچك ،رييس حزب شيطان ادعا مي‌كند ،چرادر جنگ اخير اسراييل در تابستان سال ‪ ۲۰۰۶‬ضد لبنان از مشاركت هر كسي كه خارج از چارچوب آنان بود مانع شدند تا خود به تنهاي نتيجه پيروزي موهوم را درو كنند.

اين دومين نوار شاكر العبسي پس از فرار وي از اردوگاه نهرالبارد در شمال لبنان است كه طي آن درگيري‌ها بين گروه سلفي فتح‌الاسلام و ارتش لبنان ‪ ۴۰۰‬نفر كشته شدند كه در ميان آنها ‪ ۱۳۷‬نظامي وجود داشت .
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن