تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستون بسته پيشنهادي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ستون بسته پيشنهادي
بسته پيشنهادي عليرضا اميرحاجبي

عكس خبري

شماره پنجم و ششم مجله عكس خبري منتشر شد. اين نشريه تخصصي كه به بررسي و معرفي عكاسان و دنياي عكس خبري مي‌پردازد در شماره اخير خود حاوي مطالب متنوعي در اين حوزه است. يادنامه كوتاهي از حسين پرتوي عكاس خبري و ثبت‌كننده لحظه به ياد ماندني بيعت همافران با امام خميني يكي از مطالب خواندني اين شماره است.

معرفي عكاس جوان روح‌الله وحدتي، بياييد عكس بگيريم يا همان آموزش عكاسي ويژه نوجوانان، ماتريكس سرخ و نگاهي به عوامل آسيب‌زا و خطرات حرفه عكاسي خبري از ساير مطالب اين مجله تخصصي است. فرهود حقي از اساتيد پرديس هنرهاي زيباي تهران در مقاله‌اي به وضعيت تبليغات غيرتجاري پرداخته است.

معرفي عكاس‌هاي مسابقه عكس علوم‌زمين نيز از بخش‌هاي ديگر اين مجله است. چهارمين دوره نمايشگاه عكس سال فارس كه در سال 86 برگزار شده نظر سردبير اين مجله را به خود جلب كرده و گزارشي تصويري از برترين عكس‌هاي اين نمايشگاه را به چاپ رسانده است. در بخش انتهايي نيز احمدرضا پناهي با مقاله‌اي به كار با دوربين عكاسي ديجيتال پرداخته است و مقاله كوتاه عكس‌هاي خبري... نوشته خسرو يحيايي نيز به اهميت عكس خبري و مخاطبان اين پديده پرداخته است. ‌ معرفي برندگان مسابقه ورلدپرس‌فتو در سال 2008 هرچند كه كمي ديرهنگام است اما چندان از لطف خالي نيست.

جشن كتاب

فصلنامه فرهنگي، هنري جشن كتاب نيز يكي ديگر از عنوان‌هاي بسته پيشنهادي امروز است. اين نشريه با يك سي‌دي اهدايي از گزيده آثار ميكيس تئودوراكيس شامل بخش‌هاي سه‌گانه‌اي با عناوين زير است؛ داستان، چهارسوق و كتابخانه.

در بخش داستان مي‌توانيد با آثاري از توني دسوزا، پريمولوي وادلا‌سي در سبك‌هايي چون جريان اصلي و تعليقي آشنا شويد، در بخش چارسوق با مقاله‌هايي چون ليليت از آرش حجازي و ميكيس تئودوراكيس مواجه خواهيد شد. بخش كتابخانه نيز به معرفي كتاب و بررسي آثاري چون شاهكار كوچك، لذت‌نامرئي شدن، عجب چاي شفاف و خوش‌رنگي پرداخته است.

پژوهشنامه فرهنگستان هنر

اين دوماهنامه در شماره ششم خود با مقالا‌تي پربار به موضوعاتي چون هنر و انسان‌شناسي، پديدارشناسي و هنر نقد پديدارشناسي و مطالعات تطبيقي در هنر و آراي گاستون باشلا‌ر در باب تخيل پرداخته است. در اين شماره علا‌قه‌مندان به موضوع و مفاهيم پديدارشناسي مي‌توانند با آرا و نظريات انديشمنداني چون حميد كشميرشكن، بهمن نامورمطلق، پروين پرتوي و بهمن پازوكي و در زمينه انسان‌شناسي با آراي ناصر فكوهي آشنا شدند.

عروسك سخنگو

عروسك سخنگو ماهنامه ادبيات مدرن كودكان ايران را هم به همه بچه‌هاي سه تا صد ساله پيشنهاد مي‌دهيم. در شماره 198 اين ماهنامه مي‌توانيد داستان‌هايي چون عليرضا ‌3MP اثر سيدنويد علي‌اكبر شعري به نام جراحي پلا‌ستيك از زري نعيمي و خيال و مرگ از محمدرضا شمس را مطالعه كنيد. در بخش پاياني نيز مي‌توانيد با روشنفكران كوچك دانش‌آموز و به خصوص گلي ترقي آشنا شويد.

گل‌آقا

دومين شماره از دوهفته‌نامه نويد آن را مي‌دهد كه در آينده با مجله‌اي روبه‌رو خواهيم بود كه مانند گذشته جاي خود را در ميان مخاطبان خود باز مي‌كند. به هر حال تغيير در شكل و قطع و استفاده از كاغذي متفاوت و تلا‌ش براي تغيير در محتوا، البته با رعايت اصول ، نياز به جسارتي داشته كه دست‌اندركاران اين موسسه فرهنگي و هنري به آن دست زده‌اند. در شماره پيش‌رو مطالب زير را مي‌خوانيم: سرخط، ديوان اخبار، خارج از دستور، فرهنگ اصطلا‌حات سينمايي، خبرنگار ويژه گلنا، نخوانيد، از پنجشنبه تا پنجشنبه، مشاوره دلبندان، تيم منتخب هفته به روايت خودمان، فتوكاتورهاي ورزشي، ميني‌مال‌هاي مرحوم ابوي، صفحه بچه‌ها گل‌آقا (چاي تازه‌دم، مرد ضدزنگ و ضربه، كميك استريپ و...) حكايت آنلا‌ين، چهره هفته، مي‌خواستم شير باشم! و.... دومين شماره دوهفته‌نامه گل‌آقا را در 8 صفحه تمام رنگي و در قطع روزنامه‌اي، با قيمت 400 تومان از روزنامه‌فروشي‌ها بخواهيد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن