تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812783256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران: خجالت مي كشيم بگوييم در تهران روزانه 3 بار زباله جمع مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شهردار تهران: خجالت مي كشيم بگوييم در تهران روزانه 3 بار زباله جمع مي كنيم


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز:شهردار تهران گفت:در ديدار با ساير مديران شهري دنيا خجالت مي كشيم كه بگوييم ،در برخي از نقاط شهر سه بار اقدام به جمع آوري زباله مي كنيم.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، محمد باقر قاليباف در مراسم بهره‌برداري از ناوگان مكانيزه خدمات شهري اظهارداشت: بعد از 2 سال تلاش در اين بخش مسير درستي را طي كرده ايم كه در اين مسير ايجاد درك مشترك و زبان واحد و پيوند بسيار خوب بين مديران در مجموعه شهرداري و بخش خصوصي ومردم مهمترين دستاوردها بوده است.
وي با بيان اينكه چرخه خدمات شهري در حوزه جمع آوري زباله ظاهرا ساده است ولي در باطن پيچيدگي هاي خاص خود را دارد گفت: اگر 24 ساعت جمع‌آوري زباله در شهر تهران متوقف شود، همه متوجه اهميت انجام اين كار بزرگ مي‌شوند.
شهرداري تهران با اشاره به اينكه در بسياري از نقاط مهم دنيا و برج هاي بزرگ سيستم جمع آوري زباله به صورت هفتگي انجام مي گيرد ، گفت: ما در ديدار با مديران ساير شهرهاي بزرگ دنيا خجالت مي‌كشيم بگوييم روزانه در برخي از نقاط شهر دو تا سه بار جمع‌آوري زباله انجام مي‌دهيم، ؛ چرا كه اين مساله بيشتر شبيه يك شوخي است تا واقعيت.

*آموزش پيمانكاران و مجموعه شهرداري جدي گرفته شود

قاليباف با بيان اين كه به گذشته كه بر مي گرديم از زحماتي كه كشيده شده راضي هستيم و خوشحاليم كه هيچ بخشي از زنجيره جمع‌آوري زباله مغفول نمانده است، تصريح كرد: تمام بخش ها از جمع آوري تا بازيافت پا به پاي هم در مسير رو به جلو در حال حركت اند ولي بايد موضوع كيفي سازي و آموزش در مجموعه شهرداري و پيمانكاران را به شكل جدي انجام دهند .
وي با تاكيد بر اينكه بايد تمامي كارها بدون كوچكترين كوتاهي در اين بخش انجام شود ، گفت: كوچكترين بي نظمي و بي تعهدي سبب مي شود كل زحمات شما به چشم نيايد البته گاهي به من اين تذكر داده مي‌شود كه شما مردم را متوقع مي‌كنيد ، اما من معتقدم كه اين حق مردم است كه از بهترين شكل از امكانات بهره ببرند، اگر مخزن زباله كثيف است و يا زباله چند روز در كنار مخزن باقي مي‌ماند نشان دهنده تخلف از طرف ماست و هيچ حرفي در آن نيست.

*بخش خصوصي در بخش خدمات شهري بايد به شكل قدرتمند ظاهر شود

شهردار تهران با بيان اينكه دو سال قبل توقعات ما از بخش حمل زباله اين گونه نبود تصريح كرد : در ابتداي كار 30 درصد از مخازن استفاده شده در شهر تهران پرت داشت و اكثر مخازن شكسته و ربوده مي شد اما سرانجام مردم فهميدند كه كار درستي نيست و به اين مخازن نياز دارند.
وي با تاكيد بر اين كه بخش خصوصي در بخش خدمات شهري بايد به شكل قدرتمند حاضر شود، نه اين كه از طريق ارتباط هاي غيرمنطقي با سازمان ها، كار خود را پيش ببرد، افزود: توقع كيفي‌سازي همراه با دقت و آموزش و توجه به كارگران را از شما پيمانكاران خواستارم.
قاليباف با بيان اينكه امروز ديگر كارگري در بخش خدمات شهري مشكل حقوق و بيمه ندارد ، گفت: مدت هاست كه ديگر كارگران شهرداري در جريان بازديدها به من مراجعه نمي‌كنند تا دستهايشان را به من نشان دهند و بگويند كه از حقوق ، بهداشت و امكانات لازم برخوردار نيستند ، به همين دليل مي‌توان گفت كه تقريبا رسيدگي به وضعيت كارگران شهرداري به سمت وضعيت مطلوب پيش مي‌رود.

*لزوم تحقق ناحيه محوري به شكل اساسي و قطعي خود

وي در ادامه از شهروندان تهراني تقاضا كرد در مديريت شهر با شهرداري همراه باشند و اظهار كرد: اگر همه مردم راضي نباشند كه مخزن زباله جلوي خانه آن ها باشد ديگر در هيچ جاي محله نمي‌توان مخزن زباله را نصب كرد و يا اگر همه مردم ماشين هاي خود را جلوي منازل پارك كنند در نظافت كوچه‌ها و خيابان ها با مشكل مواجه مي شويم به همين دليل بايد اعتماد و تعهد دو طرفه با مردم داشته باشيم.
شهردار تهران بيان كرد: بيشترين اعتراض شهروندان در تماس با «137» اين است كه نسبت به كيفيت پايين و بي‌توجهي در انجام خدمات شهري اعتراض دارند، در واقع مردم احساس مي‌كنند كه شهرداري از پول آن ها درست بهره‌برداري نمي‌كند .
وي ادامه داد: اگر ناحيه محوري به شكل قطعي و اساسي محقق و اجرايي شود ، همه كاركردها و جايگاه‌ها، مشخصا، شكل پيدا مي‌كنند و ما از حرف هاي شعار گونه دور مي‌شويم و بايد 380 محله در شهر را با 122 ناحيه به بهترين شكل مديريت و اداره كنيم.

*شهرداري بايد همچون سازماني چابك ،دقيق عمل كند

با بيان اينكه اگر قرار بود از روز اول در اتاقم بمانم و به نامه‌ها و تقاضاهايي كه مي‌آمد رسيدگي كنم، امروز همه زباله‌ها در شهر با دست و وانت هاي كوچك جمع‌آوري مي‌شد گفت: بايد شهرداري را از يك سازمان بزرگ و بي خاصيت در نگاه مردم كه براي انجام يك كار كوچك چند سال طول مي‌دهد، دور كنيم و به شكل يك سازمان چابك عملياتي و دقيق عمل كنيم. در عين حال خصوصي شدن بخش هاي مختلف شهرداري و توام با نظارت بر كار آن ها، به مصلحت كشور است و بايد هر روز به اين اصل مهم بيشتر نزديك شويم .
شهردار تهران با تاكيد برآنكه خيلي از فرآيندها بايد در شهرداري بازسازي شوند ، گفت: نظام بروكراسي در شهرداري بايد منقرض شود./187/120
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن