تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي انجمن روزنامه نگاران مسلمان: از دولت بايد يك صدا شنيده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سخنگوي انجمن روزنامه نگاران مسلمان: از دولت بايد يك صدا شنيده شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سخنگوي انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بيان اينكه از دولت بايد يك صدا شينده شود، گفت: نگراني موجود در مورد وضعيت اقتصادي ناشي از ناهماهنگي بين دستگاه ها و يكصدا نبودن دولت در اين خصوص است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، بيژن مقدم در نشست خبري با خبرنگاران، اظهار داشت: نظرات برخي دستگاه ها محترم شمرده نمي شود و بايد توجه داشت كه چند صدايي فقط در حوزه كارشناسي لحاظ شود.
مقدم خاطرنشان كرد: بخشي از گراني هاي كشور ناشي از مسايل رواني و شايعه هايي است كه به سلاح برنده اي تبديل شده و كساني كه به دنبال منافع خود هستند به طراحي شايعه و اجراي منطقه اي آن حتي در سطح ملي دامن مي زنند.
وي تاكيد كرد: دولت بايد براي اين موضوع فكري اساسي كند و پيگيري هاي لازم را در اين خصوص انجام دهد.
وي ادامه داد: عملكرد دولت چه درست و چه غلط داراي نتيجه وضعي است و تا زماني كه رانت هاي اطلاعات اقتصادي در صحنه اقتصاد حضور دارند و مقدمات و شايعات را فراهم مي كنند شرايط به سمت افول اقتصادي پيش خواهد رفت.
وي تاكيد كرد: شايعه يك رسانه است، ولي يك رسانه مخرب كه متاسفانه بعضي مواقع اين شايعات اثر گذار مي شود.
سخنگوي انجمن روزنامه نگاران مسلمان به سفر نخست وزير عراق به تهران اشاره كرد و گفت: سفر نوري مالكي به تهران يكي از موضوعات مهم است.
مقدم اظهار داشت: نگراني اين انجمن از امضاي توافقنامه امنيتي عراق و آمريكاست كه تاكنون انجام نشده، ولي اين نگراني هميشه وجود دارد و جرياني كه دنبال امضا اين توافقنامه است اولين قرباني خود را مالكي قرار داده است.
وي تصريح كرد: انتظار ما از رسانه هاي ايران اين است كه عملا توافقنامه را از دستور كار برنامه هاي خود خارج كنند كه هم استقلال عراق حفظ شود و هم نگراني كشورهاي همسايه برطرف شود.
مقدم در ادامه به توافقات دوحه در مورد لبنان اشاره كرد و گفت: دخالت انگليس و فرانسه بحران هايي را در اين كشور ايجاد كرده است.
مقدم در خصوص انتخاب هيات رييسه و رياست مجلس گفت: اين اتفاق هر چند خيلي قابل پيش بيني نبود، ولي داراي زمينه هايي بود.
وي تصريح كرد:183 نفر از نمايندگان مجلس هشتم جديد بودند كه اين تعداد ارتباطي با ساز و كار قبلي مجلس نيز ندارند و ورود اينها مي تواند خواسته هاي جديدي را به ارمغان بياورد.
مدير مسوول روزنامه جام جم تصريح كرد: يكي از اين مطالبات مديريت در مجلس است كه خون تازه اي را در رگ قانونگذاري مجلس جاري مي كند.
وي ادامه داد: جريان اصولگرايي در مجلس هشتم از مسير مجلس هفتم خارج نشده و حدادعادل كه رياست مجلس هفتم را بر عهده داشت از اصولگرايان بوده و لاريجاني نيز متعلق به اين طيف است، اين دو فرد اشتراكات و تفاوت هايي در نحوه مديريت و سازمان دهي دارند كه آثار آن را بايد در آينده ديد.
مقدم اظهار داشت: انتخاب لاريجاني به عنوان رياست مجلس باعث شده كه او در سطح سران سه قوه مطرح شود و به ظهور برسد، ولي هنوز روشن نيست كه در انتخابات رياست جمهوري چه اتفاقي مي افتد.
وي تصريح كرد: آزاد شدن حدادعادل از رياست مجلس ظرفيت روشن تري براي رياست جمهوري بوجود آمده كه البته باز هم بستگي به نظر خود ايشان دارد.
مدير مسوول روزنامه جام جم افزود: بحث نمايشگاه و جشنواره مطبوعات كه تاريخ آن آبانماه اعلام شده تكرار مقوله اي است كه مفاهيم خاصي را به ياد افراد مي آورد و اتفاق خاصي هم در اين حوزه نيفتاده است بنابر اين ضروري است با دعوت از كارشناسان و كساني كه در جشنواره حضور دارند به ابتكارات و خلاقيت هاي جديدي روي بياوريم.
مقدم تصريح كرد: نوآوري هاي جديد وظيفه وزارت ارشاد و رسانه ها است كه در اين حوزه وارد شوند البته هر ساله نظر سنجي هايي از رسانه ها انجام مي شود كه به چه ميزان نمايشگاه مورد توجه قرار گرفته است، بايد جشنواره را از روند تكراري خارج كرد./01/131
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن