تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وضعيت بهداشتي ساحل خزرآباد ساري شايسته مركز استان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وضعيت بهداشتي ساحل خزرآباد ساري شايسته مركز استان نيست
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس كميسيون بهداشت و زيباسازي شهر ساري با انتقاد از وجود كثافات در درياي ساحل ساري اظهار داشت: ساحل كثيف خزرآباد ساري برازنده مركز استان نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال باقري شامگاه يكشنبه در جلسه علني شوراي شهر ساري اظهار داشت: متاسفانه شهرداري نتوانسته از طرحهاي دريا براي سالمسازي و رفاه مردم و مسافران استفاده كند.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري ساري بايد هر چه سريعتر نسبت به نظافت و پاكيزكي طرحهاي سالمسازي درياي ساري اقدام تا مسافران و شهروندان در تابستان با مشكل مواجه نشوند.

عضو شوراي شهر ساري نيز با اشاره به اينكه متاسفانه اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي و بهداشتي مستقر در ساحل خزر آباد ساري بهداشت محيط را رعايت نمي كنند تصريح كرد: در صورت ادامه اين روند تمامي مغازه ها و كسبه هاي پاساژ ساحل ساري بايد جمع آوري شود.

باقري نيز با انتقاد از كم توجهي شهرداري ساري نسبت به دكه هاي موجود در برخي پاركهاي شهر ساري كه اقدام به طبخ عذاهاي گرم و غيربهداشتي مي نمايند از شهرداري خواست هر چه سريعتر نسبت به تعطيلي اين واحدها اقدام كند.

وي با بيان اينكه اعتبارات شهرداري ساري در بخش نظافت اماكن عمومي ناچيز است در عين حال از شهروندان خواست ضمن رعايت موازين بهداشتي، شهري پاك و نظيف را براي همگان به ارمغان آورند.

اين عضو شوراي شهر ساري با اشاره به فرا رسيدن فصل تابستان از شهرداري خواست نسبت به فراهم سازي اسباب بازيهاي پارك هاي موجود مركز استان اقدام تا كودكان بتوانند زمانهاي مفرحي در پارك داشته باشند.

رئيس بهزيستي ساري نيز در اين جلسه در سخناني با اشاره به اينكه شناخت و باور جامعه و دولت هنوز به آسيبهاي اجتماعي تبديل به فرهنگ نشده است اظهار داشت: در برنامه چهارم توسعه توجه جدي به رفع آسيبهاي اجتماعي صورت نگرفته است.

علي رضي پور با بيان اينكه اگر چه پديده آسيب اجتماعي در هيچ كجاي دنيا به صفر نمي رسد تصريح كرد: با همكاري مسئولان امر مي توان منحني آسيب را در جامعه كاهش داد.

رئيس بهزيستي ساري در بخش ديگري از سخنان خود اجراي طرح غربالگري اجتماعي، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و طرح سنجش نوزادان را از اقدامات و برنامه هاي اين اداره در سال گذشته و جاري ذكر كرد.

به گفته رضي پور، طرح جمع آوري متكديان با دو سال وقفه از چند روز گذشته در ساري آغاز شده است كه در اولين اقدام 52 متكدي خياباني كه غالبا زنان بودند شناسايي و جمع آوري شدند.

وي همچنين از راه اندازي 200 شورا روستا مهد با همكاري شوراهاي روستاي موجود درشهرستان ساري خبر داد و گفت: شهرداري ساري بايد نسبت به مناسب سازي اماكن رفت و آمد معلولين اقدامات اساسي صورت دهد.

اين مسئول با بيان اينكه متاسفانه ورود معلولين به جامعه اكنون ميسور و ممكن نيست از شهرداري و شوراي شهر ساري خواست تا در هنگام ارائه جواز ساختماني، مناسب سازي اماكن مسكوني براي رفاه معلولين را لحاظ كنند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن