تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با مقايسه‌ي داستان‌هاي قرآن و ديگر كتاب‌هاي آسماني، پرويز قاسمي بازنويسي داستان‌هاي قرآني را از سر مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با مقايسه‌ي داستان‌هاي قرآن و ديگر كتاب‌هاي آسماني، پرويز قاسمي بازنويسي داستان‌هاي قرآني را از سر مي‌گيرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

پرويز قاسمي با انتشار "بررسي تطبيقي داستان‌هاي قرآن و ساير كتاب‌هاي آسماني"، بازنويسي داستان‌هاي قرآني را از سر مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نويسنده‌ كه بنا دارد كار پژوهشي "بررسي تطبيقي داستان‌هاي قرآن و ساير كتاب‌هاي آسماني" را در قالب كتابي منتشر كند، از اول سال جاري اين ‌كار را شروع كرده و اميدوار است تا پايان سال بتواند آن را به سرانجام برساند.

او همچنين‌ درصدد است طرح "بازنويسي داستان‌هاي قرآني"را كه به گفته‌ي او، 50 جلد را در برخواهد گرفت، پس از اين كار، با نگارش داستان حضرت ابراهيم (ع) ادامه دهد.

پيش از اين، دو كتاب از اين مجموعه با موضوعات داستان حضرت موسي (ع) و داستان حضرت داوود (ع) توسط نشر قلمرو منتشر شده‌اند.

آخرين كتاب داستاني اين نويسنده به مجموعه‌ي داستاني "آدم و حوا" با عنوان "زبان شيطان" تعلق دارد، كه سال 82 توسط نشر يادشده به چاپ رسيده است.

قاسمي هم‌اكنون در انتظار نشر كتاب "پناهگاه‌هاي كنار بهمن‌شير" است. اين كتاب كه به مبارزه‌ي نوجوانان در محاصره‌ي آبادان تعلق دارد، قرار است در هفته‌ي دفاع مقدس منتشر شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن