تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803579782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پگاه - استقلال؛ آغاز ماراتن قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پگاه - استقلال؛ آغاز ماراتن قهرماني
تعيين قهرمان بيست و دومين دوره رقابت هاي جام حذفي ايران از فردا با ديدار تيم هاي پگاه گيلان و استقلال در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز مي شود و هفته آينده با برگزاري ديدار برگشت پايان مي يابد.
تعيين قهرمان بيست و دومين دوره رقابت هاي جام حذفي ايران (جام آزادسازي خرمشهر) از فردا با ديدار تيم هاي پگاه گيلان و استقلال در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز مي شود و هفته آينده با برگزاري ديدار برگشت پايان مي يابد.
تيم فوتبال پگاه در حالي كه فصل خوبي را در رقابت هاي ليگ برتر پشت سر نگذاشت و تا آخرين روز رقابت ها، در بيم سقوط به دسته پايين تر به سر مي برد، در مسابقات جام حذفي دست به كار بزرگي زده و براي رسيدن به مرحله نهايي اين رقابت ها، تيم هاي بزرگي چون سپاهان اصفهان و برق شيراز را از پيش رو برداشته است.
اين تيم با اتكا به تماشاگران پر و پا قرص رشتي، عرصه را بر هر حريفي در ورزشگاه سردارجنگل تنگ مي كند ضمن اينكه بازيكناني چون سيدرضا چاوشي، امين متوسل زاده و هادي سهرابي روزهاي به مراتب بهتري را نسبت به رقابت هاي ليگ برتر تجربه مي كنند و آماده كسب عنوان قهرماني در اين رقابت ها هستند.
پگاه براي نخستين بار است كه تا اين مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور پيش آمده است و همين مسئله انگيزه شاگردان دست نشان را دوچندان كرده است تا با تمام وجود در ديدار نهايي براي فتح جام حذفي تلاش كنند.
نادر دست نشان، سرمربي تيم فوتبال پگاه، پيش از ديدار رفت مقابل استقلال مي گويد:«موج جديدي در رشت به راه افتاده و همه به نوعي از تيم پگاه حمايت مي كنند تا به عنوان قهرماني در جام حذفي دست پيدا كند. حضور پرتعداد تماشاگران در مسابقات و حتي زمان تمرينات، ما را دلگرم مي كند كه اميدوارانه تر از قبل براي پيروزي تلاش كنيم». شايد اين موج جديد و دلگرم كننده در نهايت شگفتي پگاه را كامل كند، تيم پانزدهم جدول رده بندي را به عنوان قهرماني جام حذفي برساند.
از آن سو، تيم استقلال با شمايلي جديد مقابل حريف خود صف آرايي مي كند. تهراني ها پس از اينكه امير قلعه نويي را به عنوان سرمربي جديد خود منصوب كردند، اكنون با انگيزه اي دو چندان مقابل پگاه به ميدان مي روند. ضمن اينكه اين دو ديدار مي تواند به نوعي انتقام شكست 4 بريك استقلال مقابل پگاه در رقابت هاي ليگ برتر در ورزشگاه آزادي هم باشد.
برگزاري ديدار برگشت فينال جام حذفي در تهران را مي توان از جمله خوش اقبالي هاي پرافتخارترين تيم ايران در اين مسابقات دانست. استقلال در بازي برگشت مي تواند با اتكا به خيل عظيم هواداران خود، براي پنجمين بار جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
قلعه نويي كه تيم بحران زده استقلال را به ديدار نهايي جام حذفي رسانده با علم به اهميت اين بازي مي گويد: ما براي قهرماني دو 90 دقيقه را پيش رو داريم كه بايد با پيروزي در اين دو ديدار و كسب عنوان قهرماني ناكامي در ليگ برتر را جبران كنيم. او مي داند كه تيمش چه راه سختي را براي قهرماني پيش رو دارد و قطعا با آمادگي كامل در اين راه گام مي نهد.
آبي پوشان تهراني در سه ديدار گذشته خود به ترتيب مقابل تيم هاي ذوب آهن، راه آهن و فولاد خوزستان به لطف هنرنمايي وحيد طالب لو، دروازه بان خود، در ضربات پنالتي به پيروزي رسيده اند و اين بار نيز براي كسب عنوان قهرماني، به دست هاي او چشم دوخته اند.
ديدار رفت دو تيم پگاه گيلان - استقلال فردا دوشنبه ساعت 17:30 در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت برگزار مي شود و ساعت 18 روز 27 خرداد ، ديدار برگشت اين دو تيم در ورزشگاه يكصدهزار نفري آزادي برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن