تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819648990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازديد استاندار خوزستان از محل حادثه انفجار خط لوله نفت در مي داوود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازديد استاندار خوزستان از محل حادثه انفجار خط لوله نفت در "مي داوود"
اهواز - خبرگزاري مهر: استاندار خوزستان روز گذشته با حضور در محل حادثه انفجار خط لوله نفت با خانوادهاي حادثه ديدگان و بازماندگان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان ساعت 22 و 30 دقيقه روز سه شنبه دچار تركيدگي شد و طي اين حادثه خسارتهايي به ساكنين بخش "مي داوود" شهرستان باغملك وارد و موجب كشته‌ شدن چهار نفر و زخمي شدن ‪ ۱۵‬نفر از اهالي منطقه شد.

در همين راستا روز گذشته استاندار خوزستان، نماينده مردم باغملك در مجلس شوراي اسلامي، رئيس سازمان جهاد كشاورزي خوزستان، رئيس توزيع برق خوزستان و مسئولان شركت پخش و پالايش فرآورده‌هاي نفتي اصفهان با حضور در منطقه به بررسي ابعاد اين حادثه و راهكارهاي مقابله با اينگونه حوادث پرداختند.

استاندار خوزستان در اين بازديد گفت: خسارتهاي وارده به منازل و مناطق حادثه ديده به سرعت در حال پيگيري است تا مردم به زودي زندگي عادي خود را آغاز كنند.

سيد محمد جعفر حجازي علت اين حادثه را پيچيدگي خط لوله نفت عنوان كرد و افزود: اين خط لوله 29 سال پيش در اين منطقه احداث شده و آن زمان خانه هاي مسكوني و اراضي كشاورزي با اين فاصله كم نسبت به خط لوله واقع نشده بود اما اكنون با افزايش ساخت و ساز، خانه هاي مسكوني و اراضي كشاورزي به نزديكي آن رسيده در حاليكه حريم قانوني اين خط لوله بايد رعايت مي شد.

وي تاكيد كرد: براي جلوگيري از بروز چنين مشكلي دو راهكار وجود دارد؛ نخست اينكه بايد زمين هاي اطراف توسط وزارت نفت خريداري و حريم قانوني خط لوله رعايت شود و دوم اينكه اگر امكان جابجايي خط لوله وجود دارد، وزارت نفت بايد نسبت به تغيير مسير آن اقدام كند.

حجازي با اشاره به تصميمات اتخاذ شده براي جبران خسارت خانواده هاي حادثه ديده يادآور شد: در تماس با مسئولان وزارت نفت مقرر شد، كليه هزينه هاي مربوط به درمان و معالجه و همچنين هزينه كفن و دفن و مراسم سوگواري حادثه ديدگان توسط اين ورزاتخانه پرداخت شود.

عليرضا دهقان، نماينده مردم ايذه و باغملك در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز به خبرنگار مهر در اهواز گفت: با تعامل خوبي كه با استانداري و وزات نفت برقرا شده علت اين حادثه در حال بررسي است و اين اطمينان را به مردم منطقه مي دهم كه تمام با تمام وجود نسبت به حل مشكلات آنها اقدام خواهم كرد.

در پايان اين بازديد، جلسه اي با حضور مسئولان استاني و محلي در فرمانداري شهرستان باغملك برگزار و نسبت به حل اين قبيل مشكلات تصميماتي اتخاذ شد.

همچنين مديركل حوادث غير مترقبه استانداري خوزستان با حضور در بيمارستان طالقاني اهواز از حادثه ديدگان اين ماجرا عيادت و مشكلات آنان را بررسي كرد.

شاپور رستمي در جريان اين بازديد گفت: سه نفر از حادثه ديدگان كه دچار سوختگي شده اند به بيمارستان سوانح سوختگي طالقاني اهواز منتقل شده اند تا به شيوه مطلوب تري مورد معالجه قرار گيرند.

وي تصريح كرد: امروز يكشنبه نيز اين افراد از طريق فرودگاه بين المللي اهواز به مركز سوانح سوختگي اصفهان منتقل مي شوند و با توجه به امكانات بيشتر مورد معالجه بهتري قرار گيرند.

علت وقوع اين حادثه هم اكنون در دست بررسي بيشتر است اما امكان هر گونه اقدام خرابكارانه و امنيتي در آن رد شده است.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن