تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802222062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح سالن خدمات اینترنتی تبیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: افتتاح سالن خدمات اینترنتی تبیان در مسجد علی ابن الحسین(ع):در راستای تجهیز10 مسجد نمونه در تهران به اینترنت كاملاً فیلتر شده ، عصر روز پنجشنبه 10 مهرهشتاد و دو به همت مسئولین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، دومین سالن خدمات رسانی اینترنتی مساجد در مسجد علی ابن الحسین واقع در خیابان پیروزی بلوار ابوذر افتتاح شد.

  

  

 در این مراسم كه رییس هیت مدیره و مسئول اجرایی طرح هزار مسجد و چند تن از كاركنان سایت تبیان به همراه امام جماعت و هیات امناء و جمعی از اهالی محل شركت داشتند،  آقای لاجوردی ریاست محترم هیات مدیره موسسه تبیان ضمن بیان فعالیتها و خدمات این موسسه به معرفی بخشهای مختلف سایت تبیان پرداخت .

    

ایشان بیان داشتند: فضایی مناسب هم اكنون محیا گردیده كه لازم است همگان با میل و رغبت در آن وارد شده و تجهیز شوند و با این ابزارعلمی و فرهنگی بتوانند وارد عرصه مبارزه با افكار انحرافی گردند و این امرهمان تعامل مثبتی است كه ما به دنبالش هستیم . ایشان افزودند طرح فعلی كه در حال حاضر در10 مسجد نمونه پیاده می شود ، در اصل در راستای طرح 1000 مسجد بوده و آن هم تجهیز مساجد به سالن خدمات اینترنتی است  كه البته در طرح 10 مسجد روال بر این است كه سرمایه گذاری اصلی با خود تبیان باشد و بین 8 تا 10 میلیون تومان از سوی این موسسه سرمایه گذاری می شود و بخش اعظم آن هم تا امروز انجام پذیرفته است.

  

  

 اما برای مساجد دیگر به علت بودجه كلانی كه این كار می طلبد ، ساز و كار دیگری را تعریف كرده ایم . بدین گونه كه خود مساجد هم در این امر كمك و مشاركت می كنند.ایشان درمورد فواید این كار تصریح داشتند كه مساجد بدین وسیله با هم به صورت یك شبكه متصل خواهند شد و این امر می تواند در ارتباط صحیح آنها بسیار موثر باشد. انشاءالله در طول زمان مشاهده می كنید این خدمتی كه انجام می شود تا چه اندازه كارآمد و مفید خواهد بود .

  

  

خواسته ما این است كه همه كارها در این برنامه بر دوش یك مجموعه نباشد و ما كه به عنوان خدمتگذار این قدم را برداشته ایم، دوستان دیگر هم بیایند و از جهات دیگر این حلقه را تكمیل كنند و در كل با هم مثل یك سیستم عمل نمائیم.لازم به ذكر است كه در پایان این مراسم، امام جماعت و هیات امناء و مردم مشتاق از سالن مذكور دیدن كردند  . در این سالن 8 دستگاه رایانه به همراه یك دستگاه چاپگر و تجهیزات شبكه و مودم و 50 عنوان نرم افزار اسلامی، فرهنگی و آموزشی برای استفاده عموم قرار داده شده است .

  

  

از این پس كاربران می توانند از فضایی سالم جهت استفاده از اینترنت فیلتر شده و نرم افزارهای مجاز و مفید و همچنین آموزشهای رایانه ای بهره مند شوند. و ان شاءالله در آینده ای نزدیك شاهد افتتاح سالنهای خدمات اینترنتی در مساجد دیگر نیز خواهیم بود.

  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن